نباید با تصویب بودجه غیرواقعی زمینه ساز نارضایتی مردم شویم


نباید با تصویب بودجه غیرواقعی زمینه ساز نارضایتی مردم شویم

عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: نباید با افزایش منابع درآمدی و ایجاد منابع غیر واقعی در بودجه زمین ساز عدم تحقق تکالیف و احکام بودجه در نهایت ایجاد نارضایتی در میان مردم شویم.

حمیدرضا کاظمی در خصوص افزایش سقف منابع لایحه بودجه در مجلس ، گفت: مجلس و کمیسیون تلفیق نباید در زمان بررسی لایحه بودجه منابع درآمدی غیر واقعی تصویب کرده و سقف درآمدهای لایحه بودجه را افزایش دهند و در ادامه تکالیف غیر قابل تحقق برای این منابع غیر واقعی در نظر بگیرند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که ایجاد منابع مالی غیر قابل تحقق و تعیین تکالیف برای آن در بودجه موجب افزایش توقعات از مجلس و دولت می شود و وقتی که این تکالیف به دلیل عدم تحقق درآمدهای پیش بینی شده محقق نشود، موجبات نارضایتی مردم را فراهم می آورد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نباید بودجه را بر اساس توهمات خود تصویب کنیم بلکه باید واقعیات کشور و منابع درآمدی موجود را برای تصویب بودجه مدنظر داشته باشیم.

نباید با تصویب بودجه غیرواقعی زمینه ساز نارضایتی مردم شویم

کاظمی با بیان اینکه مجلس و دولت باید در این خصوص به تفاهم و توافق برسند، گفت: وعده دادن به مردم بر اساس منابع مالی غیر قابل تحقق در بودجه فقط توقعات را بالا می برد و نتیجه دیگری در پی ندارد و وقتی که این منابع محقق نشودموجب نارضایتی افکار عمومی خواهد شد و این قبیل اقدامات کمکی به و جذب افکار عمومی نمی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟