گره‌های ترافیکی آزادراه تهران-کرج قزوین یکی پس از دیگری باز می‌شوند


استاندار البرز گفت: به طور قطع باید برای ارائه بهترین خدمات به مردم و ایجاد تسهیلات در ترددهای جاده ای، تدابیر ویژه ای داشته باشیم که تسریع در بهره برداری از این پروژه‌ها، گامی بزرگ محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهداری استان که روز شنبه صورت گرفت، با بیان اینکه این بازدیدها با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های عمرانی این بخش بود، افزود: تکمیل این پروژه ها در کاهش بار ترافیکی جاده‌های مهم استان بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: به طور قطع باید برای ارائه بهترین خدمات به مردم و ایجاد تسهیلات در ترددهای جاده ای، تدابیر ویژه ای داشته باشیم که تسریع در بهره برداری از این پروژه‌ها، گامی بزرگ محسوب می‌شود.

عبداللهی گفت: بخشی از آزادراه کرج_قزوین تعریض شده و در اختیار مردم قرار گرفت و همچنین اکنون تعریض مسیر پل کلاک و جاده قدیم در برنامه است.

وی افزود: امید است با توجه به تعهدات پیمانکار پروژه پل کلاک، این پروژه تا پایان سال تکمیل شود.

استاندار البرز گفت: زیر گذر پل فردیس نیز آماده بهره برداری است و در آینده نزدیک به طور رسمی افتتاح می‌شود.

وی افزود: با تحقق این امر بار تردد خودروهای سنگین به زیرگذر فردیس منتقل می‌شود و حجم قابل توجهی از ترافیک آزادراه کاهش می‌یابد.

عبداللهی با اشاره به بازدید از مسیر کوهسار، گفت: در این مسیر نیز گره ترافیکی وجود دارد که ساماندهی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی به وضعیت جاده سهیلیه اشاره کرد و افزود: طراحی‌های این جاده نیز برای تعریض صورت گرفته و مقرر شد که پیمانکار در فاصله زمانی کوتاهی، فعالیت خود را آغاز کند.

استاندار البرز گفت: جاده قزلحصار نیز به شکل ویژه ای مورد توجه قرار گرفت و طی تعاملی که بین راهداری و شهرداری‌های کرج و چهارباغ شکل گرفته، روند کار با سرعت در حال پیشرفت است.

وی افزود: تامین روشنایی و تعریض پل روی راه آهن و رمپ و لوپ در جاده قزلحصار نیز در حال اجرا است.

عبداللهی گفت: امید است با طراحی‌های صورت گرفته و اعتباراتی که برای این منظور جذب شده بتوانیم به وضعیت مطلوبی در تردد مردم در جاده‌های استان، برسیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس