روز پر حادثه در تهران


روز پر حادثه در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه آتش سوزی از صبح امروز در پایتخت خبر داد و گفت: در یکی از این حادثه‌ها، ۱۵ نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از وقوع دو حادثه طی ساعات اخیر در پایتخت خبر داد و گفت: ساعت ۴:۲۲ امروز وقوع یک مورد حریق در محله خلازیر به سمت دولتخواه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد و متعاقباً سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و طی چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که در محوطه‌ای به وسعت هزار متر پنج کارگاه مبل‌سازی که با مصالح غیرمقاوم ساخته شده بود مجموعاً به وسعت ۶۰۰ متر دچار حریق شده و کاملاً شعله‌ور بود.

وی اظهار کرد: آتش در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود که آتش‌نشانان عملیات را آغاز کردند و خیلی سریع موفق به اطفا حریق و جلوگیری از گسترش آتش به بخش‌های دیگر شدند و در ساعت ۶:۳۶ عملیات به پایان رسید.

ملکی در تشریح حادثه دوم نیز عنوان کرد: در ساعت ۶:۴۹ صبح امروز نیز وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در شاهین شمالی، خیابان بهار به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد و متعاقباً سه ایستگاه همراه نردبان هیدرولیکی و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که در طبقه چهارم یک ساختمان ۹ طبقه ۵۰ واحدی یک واحد حدوداً ۱۰۰ متری دچار حریق شده و کاملاً شعله‌ور است و دود زیادی محل حادثه را فراگرفته بود.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان همزمان با اطفا حریق مشغول جستجو شدند و در نتیجه خوشبختانه یک خانم جوان که در همان واحد گرفتار شده بود، توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کرد و از محل حادثه خارج شد.

ملکی از نجات ۱۵ نفر از ساکنین این مجتمع مسکونی توسط آتش‌نشانان خبر داد و گفت: ساختمان‌های بلندمرتبه حتماً باید به سیستم اطفا حریق اتوماتیک مجهز باشند تا در موارد اضطراری از بروز هر گونه حادثه پیشگیری به‌عمل آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!