عکس | اولین تصویر دوربین گلکسیs23 منتشر شد


عکس | اولین تصویر دوربین گلکسیs23 منتشر شد

دیجیاتو نوشت: نمونه تصویر جدیدی از دوربین گلکسی S۲۳ اولترا منتشر شده که از عملکرد بهتر آن نسبت به گلکسی S۲۲ اولترا حکایت دارد.

هرچه به زمان معرفی نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ نزدیک‌تر می‌شویم، باید منتظر انتشار اطلاعات جدیدی درباره آنها باشیم. حالا نمونه تصویر دوربین گلکسی S۲۳ اولترا به اینترنت راه پیدا کرده که می‌توانیم آن را با نسل کنونی‌اش، گلکسی S۲۲ اولترا و همچنین پیکسل ۷ پرو مقایسه کنیم.

یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام «Ice Universe»، در شبکه اجتماعی چینی ویبو سه عکس با دوربین گوشی‌های پرچمدار منتشر کرده که در تمام آنها، سوژه یک کدو تنبل است.

گلکسی S۲۳ اولترا در برابر پیکسل ۷ پرو

پیش از این یک نمونه عکس از دوربین پرچمدار آینده سامسونگ منتشر شده بود که توانایی بالای آن در بزرگنمایی یا زوم را به تصویر می‌کشید. اما در عکس جدید، از یک سوژه در شرایط یکسان با گوشی‌های مختلف عکاسی شده است.

حساب Ice Universe ابتدا تصاویر را بدون اعلام نام گوشی‌های ثبت‌کننده آنها منتشر کرد و از کاربران خواست بهترین نمونه را انتخاب کنند. اکثر کاربران اولین عکس در سمت چپ را انتخاب کردند و پس از مدتی، این حساب تصویر مدنظر کاربران را مربوط به گلکسی S۲۳ اولترا اعلام کرد.

عکس | اولین تصویر دوربین گلکسیs23 منتشر شد

انتخاب گلکسی S۲۳ اولترا به‌عنوان بهترین دوربین، جای تعجب چندانی ندارد. گلکسی S۲۲ اولترا حتی در DxOMark هم امتیاز پایین‌تری نسبت به پیکسل ۷ پرو گرفته و همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، عملکرد S۲۳ اولترا نسبت به پرچمدار گوگل بهتر است.

پیکسل ۷ پرو در بررسی DxOMark امتیاز ۱۴۷ را کسب کرده، در حالی که امتیاز گلکسی S۲۲ اولترا برابر ۱۳۵ است. با توجه به این موضوع، احتمالاً گلکسی S۲۳ اولترا در بررسی این مرجع به امتیاز بسیار بالاتری دست پیدا می‌کند و حتی شاید موفق به شکست پرچمدار گوگل شود.

یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند امتیاز پرچمدار آینده سامسونگ را در بررسی DxOMark افزایش دهد، بهبود چشمگیر عملکرد آن در زمینه زوم خواهد بود.

انتظار می‌رود اوایل سال آینده میلادی گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ روانه بازار شوند.

۲۲۷۲۲۷

کد خبر 1694599

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق