قربانی: برگزاری لیگ در مدت زمان کوتاه اصلا منطقی نیست


قربانی: برگزاری لیگ در مدت زمان کوتاه اصلا منطقی نیست

سرمربی تیم کشتی آزاد ستارگان ساری گفت: برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در یک بازه زمانی کوتاه اصلا منطقی نیست.

دیدار‌های مقدماتی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد برگزار شد که ۴ تیم پترو پالایش بلیش تاکستان، انبوه سازان هوتن، ستارگان ساری و بانک شهر به مرحله نیمه‌هایی راه یافتند و طبق برنامه قرار است دیدار‌های نیمه نهایی و فینال این رقابت‌های جمعه هفته جاری در تهران برگزار شود.

در همین راستا مرتضی قربانی سرمربی تیم کشتی آزاد ستارگان ساری پس از راهیابی تیمش به دور بعد رقابت‌های لیگ برتر گفت: پیش از دیدار مقابل بانک شهر می‌دانستیم که نمی‌توانیم تیم بانک شهر را ببریم چرا که بچه‌های‌ما در چند هفته متوالی وزن کم کرده بودند و با وجود آنکه صعودمان به مرحله بعدی قطعی بود اما به احترام دوستداران کشتی با همه نفرات مقابل بانک شهر حاضر شدیم.

وی تصریح کرد: تیم ما به لحاظ بودجه و تعداد نفرات با سایر تیم‌های حاضر در نیمه نهایی قابل قیاس نیست، اما از پیش بازنده نیستیم و ثابت کردیم هر تیمی را می‌توانیم اذیت کنیم. مطمئن باشید در این دوره از رقابت‌های لیگ هم همچنان مدعی هستیم و هدفمان یکی از سکو‌های قهرمانی است.

قربانی با اشاره به مدت زمان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر گفت: واقعا برگزاری مسابقات لیگ در بازه زمانی ۴ هفته اصلا منطقی نیست چرا که هم انگیزه اسپانسر‌ها را برای اینکه دیده نمی‌شوند کم می‌کند و هم از نظر فنی روی کیفیت مسابقات تاثیر گذار است. به هر صورت با وجود آنکه بار‌ها نسبت به این موضوع اعتراض کردیم و تغییر رویه‌ای ندیدیم، اما باز هم شکایت خود را علنی می‌کنیم و امیدواریم بالاخره یک روز اتفاق جدیدی در این خصوص رخ دهد.

قربانی: برگزاری لیگ در مدت زمان کوتاه اصلا منطقی نیست

سرمربی تیم کشتی آزاد ستارگان ساری خاطرنشان کرد: برای حضور پر قدرت در مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات لیگ جذب کشتی گیر خارجی را هم در دستور کار داریم و در نهایت امیدوارم با برقراری شرایط عادلانه از هر نظر، حق به حق دار برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟