انتظار اخباری و تراکتور چهار سال دیگر تمدید شد/ تغییر مسیر گجت از قطر به ترکیه


انتظار اخباری و تراکتور چهار سال دیگر تمدید شد/ تغییر مسیر گجت از قطر به ترکیه

با خط خوردن محمدرضا اخباری، باشگاه تراکتور در این دوره از جام جهانی نیز نماینده ای نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری برای دومین جام جهانی متوالی یکی از نامزدهای حضور در لیست نفرات تیم ملی ایران بود. او اما مثل روسیه، جایی در فهرست منتخبین نهایی کارلوس کی‌روش نداشت و از سفر به قطر بازماند. این دروازه بان 29 ساله حالا باید 4 سال دیگر صبر کند تا شاید اگر تا آن زمان آمادگی خود را حفظ کرد، دوباره برای حضور در جامی تلاش کند که دوست دارد حضور در آن را هم به کارنامه فوتبالی خود اضافه کند.

حضور اخباری در بین اعضای تیم ملی در جام جهانی برای تراکتوری ها هم مهم بود. این تیم طی پنج دوره حضور قبلی تیم ملی در جام جهانی، نماینده‌ای نداشته است. عملکرد خوب اخباری در این فصل و درخشش او در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیای فصل گذشته، این امیدواری را در آنها ایجاد کرده بود که قارتال را به عنوان اولین نماینده خود در جام جهانی ببینند که این اتفاق با اعلام لیست نهایی کی‌روش رخ نداد تا انتظار آنها نیز یک دوره دیگر تمدید شود.

انتظار اخباری و تراکتور چهار سال دیگر تمدید شد/ تغییر مسیر گجت از قطر به ترکیه

محمدرضا اخباری در حالی موفق به حضور در لیست نهایی تیم ملی نشد که در بین 25 بازیکن دعوت شده، نام 4 دروازه بان به چشم می خورد. علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سید حسین حسینی و پیام نیازمند، دروازه‌بانانی هستند که اخباری در رقابت با آنها نتوانست موفق به ورود به لیست نهایی کی‌روش شود. او حالا باید به جای قطر راهی ترکیه شده و در کنار هم باشگاهی های خود حضور پیدا کند.

محمدرضا اخباری علاوه بر درخشش در بازی های داخلی در بازی های آسیایی تراکتور عملکرد خوبی داشته و این را فصل گذشته با چهار کلین شیت در شش بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اثبات کرد. او امسال شانس زیادی برای خود قائل بود تا در لیست نهایی کی‌روش حضور داشته باشد اما بازهم موفق به این کار نشد. شاید اخباری کمی هم بدشانس است که دوران اوج او از همان سال های اول تا به امروز، همزمان بوده با ظهور دروازه‌بانانی که از نظر فنی فاصله کمی باهم دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!