وزارت خارجه لبنان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد


وزارت خارجه لبنان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه الشعیرات در اراضی سوریه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای، حمله هوایی شامگاه یکشنبه رژیم صهیونیستی به فرودگاه الشعیرات در سوریه، که چند شهید و زخمی برجا گذاشت را محکوم کرد.

وزارت خارجه لبنان ضمن اعلام همبستگی کامل با دولت و ملت سوریه در پی این تجاوز هوایی، تصریح کرد: این گونه تجاوزات، نقض آشکار قوانین و عرف‌های بین المللی محسوب می‌شود، از طرفی این حمله با نقض حریم هوایی لبنان از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی انجام شده که تهدیدی مستقیم برای امنیت پروازهای هوایی در لبنان و ثبات و امنیت بین المللی محسوب می‌شود.

وزارت خارجه لبنان در پایان تاکید کرده که ارائه شکوائیه به سازمان ملل متحد در قبال این تجاوز هوایی و نقض حریم هوایی این کشور، را حق خود می‌داند.

گفتنی است تلویزیون سوریه شامگاه گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی حومه حمص را هدف قرار داده است. شبکه المیادین نیز به نقل از منابع میدانی اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در حومه جنوب شرقی حمص مقابله کرد.

منابع خبری اعلام کردند که در این حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه شعیرات در حومه حمص، ۲ سرباز سوری به شهادت رسیده و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا