آخرین جزئیات از مسکن ملی اردبیل / 100 هکتار زمین در مرحله اول تامین شد


آخرین جزئیات از مسکن ملی اردبیل / 100 هکتار زمین در مرحله اول تامین شد

رکنا: معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین ۱۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن نهضت ملی در تمام شهرستان‌های استان در مرحله نخست این طرح خبر داد.

به گزارش رکنا از اردبیل؛ حسین‌زاده اظهار کرد: تمام زیرساخت‌های لازم از قبیل آب ، برق ، گاز و زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی طرح مسکن ملی فراهم شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: احداث مسکن برای ثبت‌ نام کنندگان نهضت ملی مسکن منوط به پرداخت آورده متقاضیان بوده چرا که این طرح تقاضا محور است و هرچه واریزی متقاضیان بیشتر باشد تعداد واحد بیشتری احداث می‌شود.

وی به ثبت‌نام ۹۳ هزار و ۲۶۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۵۶ هزار و ۹۸۳ نفر در شهر اردبیل و مابقی در سایر شهرستان‌ها ثبت‌نام کردند که ۳۶ هزار و ۷۳۵ نفر از بین این افراد واجد شرایط مسکن شناخته شدند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: بعد از طی مراحل متعدد پالایش، در مجموع ۱۲ هزار و ۶۵۳ نفر در قالب طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کرده که از این تعداد پنج هزار و ۶۴۶ نفر مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کردند.

حسین زاده به ثبت‌نام متقاضیان مجرد اعم از زنان مجرد بالای ۳۵ سال و مردان مجرد بالای ۲۳ سال اشاره کرد و گفت: با اخذ تعهد مبنی بر متأهل بودن در زمان تحویل، ثبت‌نام از متقاضیان انجام شده و واگذاری‌ها به سرعت انجام می‌شود.

در استان اردبیل در قالب جهش تولید مسکن ۸۰ هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود که در مرحله اول ساخت ۵ هزار واحد از آن آغاز شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟