تقاضای زیاد و کشف قیمت‌های عجیب برای دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا


تقاضای زیاد و کشف قیمت‌های عجیب برای دیگنیتی و فیدلیتی در بورس کالا

رویداد مرحله جدید عرضه دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا با استقبال کم‌نظیر متقاضیان به پایان رسید. مشاهدات در این دور از فروش بورس کالا حاکی از افزایش شناخت مشتریان و سرمایه‌گذاران حوزه خودرو از این شیوه عرضه دارد و در مراحل جدید، کدهای...

رویداد مرحله جدید عرضه دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا با استقبال کم‌نظیر متقاضیان به پایان رسید. مشاهدات در این دور از فروش بورس کالا حاکی از افزایش شناخت مشتریان و سرمایه‌گذاران حوزه خودرو از این شیوه عرضه دارد و در مراحل جدید، کدهای معاملاتی بیشتری در حراج خودروها شرکت می‌کنند.

در این مرحله، فیدلیتی پرایم در دو تیپ ۵ و ۷ نفره روز یکشنبه مورخ ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱، و دیگنیتی پرایم در روز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ بر روی تابلوی معاملات عرضه شدند. نتایج حاصل از فروش این دو خودرو در بورس کالا نشان می دهد فیدلیتی و دیگنیتی با اختلاف قیمت قابل توجه نسبت به رقم پایه اعلامی مورد معامله قرار گرفتند.

قیمت تمام شده این خودروها با احتساب هزینه مالیات، هزینه کارگزاری، هزینه های جانبی و خواب دوماهه پول مشتری در نهایت اختلاف حداقلی و حتی بعضا گرانتر! با بازار داشته که جزییات آن به شرح ذیل است:

نوع خودروقیمت پایهمیانگین قیمت معاملاتیقیمت حدودی تمام شده برای مشتری با کلیه هزینه ها و در نظر گرفتن سود بانکی خواب دوماهه پولقیمت میانگین بازار
فیدلیتی ۵ نفره سفید۷۵۸,۵۰۰,۰۰۰۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۲۱۸,۰۰۰,۰۰۰۱,۲۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی ۵ نفره مشکی۱,۰۶۶,۰۰۰,۰۰۰۱,۲۳۶,۵۰۰,۰۰۰۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی ۷ نفره سفید۷۷۲,۰۰۰,۰۰۰۱,۰۹۶,۰۰۰,۰۰۰۱,۲۷۱,۵۰۰,۰۰۰۱,۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی ۷ نفره مشکی۱,۱۲۹,۰۰۰,۰۰۰۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دیگنیتی سفید۸۲۱,۵۰۰,۰۰۰۱,۱۸۵,۵۰۰,۰۰۰۱,۳۷۵,۵۰۰,۰۰۰۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
دیگنیتی مشکی۱,۲۸۷,۰۰۰,۰۰۰۱,۴۹۳,۰۰۰,۰۰۰۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران