دشمن می‌خواهد مسئولان را از سازندگی بازدارد


دشمن می‌خواهد مسئولان را از سازندگی بازدارد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان می‌خواهند مسئولان کشور را سرگرم اغتشاشات کنند تا از سازندگی و پیشبرد اهداف بازمانند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه ۲۴ آبان ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی به وزارت دفاع و سازمان خصوصی سازی گفت: پروژه واگذاری شرکت ابر مهندسی با ۴۲ درصد پیشرفت که به سهام عدالت مربوط می‌شود باید تحت نظارت ویژه ای قرار گیرد، همچنین دخالت‌های سایرین در این حوزه باید کم شود و مسئولان مربوطه در این زمینه پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: همه می‌دانیم موضوع سازماندهی اغتشاشات در فضای مجازی از سوی رسانه‌های بیگانه انجام شد و بنا بر آمار در مدت ۴۵ روز حدود ۳۷ هزار دروغ منتشر کردند. بنابر این با توجه به اینکه این روزها مردم از پیام رسان های داخلی استقبال کرده‌اند باید توجه ویژه ای به تقویت این حوزه صورت بگیرد.

چرا که فضای مجازی ما متأثر از این موضوعات است.

سعادتی تاکید کرد: دشمنان ما می‌خواهند مسئولان کشور به این امور سرگرم شوند تا از سازندگی و پیشبرد اهداف باز بمانند.

نماینده مردم بابل همچنین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اقدام اخیر علیه گروهک‌های تروریستی در کردستان عراق گفت: از این اقدام سپاه پاسداران کمال تقدیر و تشکر را داریم.

سعادتی خاطرنشان کرد: همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که مدتی با سرپرست اداره می‌شد و اکنون وزیر بر سر کار آن رفته است باید به موضوع شرکت‌های تابعه متعددی که دارد رسیدگی و درباره آنها تعیین تکلیف کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!