رشد 2 هزار 281 واحدی شاخص بورس


رشد 2 هزار 281 واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۲۸۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۴۵۵ واحدی ایستاد.

سه شنبه (۲۴ آبان) در ابتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۳۳۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۵۰۸ واحد قرار گرفت.
با اتمام بازار نیز در مجموع شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۲۸۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۴۵۵ واحدی ایستاد.

آقای محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه گفت: دو روز است که بسیاری از سهم‌ها در حال درجا زدن و معامله شدن هستند که این موردمی‌تواند بسیار در وضعیت فعلی به سود بازار باشد حجم خوردن در این محدود‌ها بسیار مناسب است.

او می‌گوید: امروز خیلی از سهم‌ها وضعیت نرمالی داشتند و در سهم‌های کوچک شاهد مثبت‌های خوبی بوده ایم خبر خاصی نیز امروز بازار را تحت تاثیر قرار نداد و بازار روال خود را پیش گرفت.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم هزار و ۷۵۵ میلیارد تومان رسید. «خودرو»، «بفجر» و «وغدیر» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خگستر»، «شپنا» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد هزار و ۳ روی پله ۳۹۹ هزار و ۸۱۹ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۶۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۷۵۵ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۱۲ واحدی روی پله ۱۸ هزار و ۴۳۱ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد هزار و ۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۵۲۸ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۳۴۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فراورده نفتی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های کاما، غبشهرو بکام بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های های حفارس، وتوس و بالبر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های اوان، ثغرب و تلیسه بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت شتوکا، رنیک و ولشرق بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا فیروزا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و فیروزا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۲۰، اراد ۱۲۱ و آوند در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های پالایش، کمند ۴ و دارایکم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، خگستر و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۰۵۶، اراد ۴۰۴ و اراد ۲۱۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا و تلیسه بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد