از تعقیب شدن در خواب تا از دست دادن دندان؛ خواب‌هایی که می‌بینیم چه تعبیری دارند؟


از تعقیب شدن در خواب تا از دست دادن دندان؛ خواب‌هایی که می‌بینیم چه تعبیری دارند؟

موضوع تعبیر خواب سالها است که مورد توجه بوده و دلیل خوبی هم دارد؛ درک معنای عمیق‌تر رویاها می‌تواند درک درستی درباره احساس و تفکر شما ایجاد کند که می‌تواند برای ایجاد بینش شخصی مفید باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زیگموند فروید، روانکاو مشهور، رویاها را "جاده سلطنتی" به ناخودآگاه توصیف کرد و پیشنهاد کرد که با مطالعه محتوای آشکار رویاها، می‌توانیم خواسته‌های پنهان و ناخودآگاهی را که منجر به روان رنجوری می‌شوند، آشکار کنیم.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | سراتو، مگان یا النترا ؟ ۲۰ هزار دلاری های استثنایی

متان جنجال برانگیز این روزها چیست و چگونه تولید می‌شود؟

تجزیه و تحلیل نمادهای رویا و نسبت دادن معنی به آنها در فرهنگ عامه منبعی برای سرگرمی و تأمل در خود شده است. آیا رویاها معنایی دارند؟ آیا می توانید خواسته ها و خواسته های ناخودآگاه خود را با تعبیر خواب خود بیاموزید؟

محققان دریافته اند که شش خواب رایج شامل مورد حمله یا تعقیب قرار گرفتن، دیر رسیدن، مرگ عزیزان، زمین خوردن، پرواز و مدرسه است.

رویاهای سقوط چه معنایی دارند؟

رویاهای افتادن از ارتفاعات بسیار رایج است. در حالی که یک افسانه رایج وجود دارد که می گوید اگر در رویای خود به زمین بخورید در زندگی واقعی خواهید مرد، که درست نیست. در ادامه این گزارش به این موضوع خواهیم پرداخت که رویاهای افتادن واقعاً چه معنایی می تواند داشته باشد؟

افتادن در رویاها نشانه آن است که چیزی در زندگی شما خوب پیش نمی رود. ممکن است نشان دهد که برای مثال باید در یک انتخاب تجدید نظر کنید، یا جهت جدیدی را در برخی تصمیم‌گیری‌ها در نظر بگیرید.

راسل گرانت، نویسنده کتاب «فرهنگ رویای مصور» می‌گوید: «خواب افتادن بسیار رایج است. این نمادی از ترس در زندگی واقعی است. شاید شکست در کار یا زندگی عاشقانه‌تان».

او می‌افزاید که سقوط اغلب بیانگر نیاز به رها کردن بیشتر خود و لذت بردن بیشتر از زندگی است.

مشروح این گزارش را اینجا بخوانید.

۲۲۷۲۲۷

کد خبر 1695510

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان