نماینده حزب الله: خواهان رئیس جمهوری هستیم که اهمیت نقش مقاومت را بشناسد


نماینده حزب الله: خواهان رئیس جمهوری هستیم که اهمیت نقش مقاومت را بشناسد

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان تاکید کرد: حزب الله خواستار رئیس جمهوری است که به اهمیت نقش مقاومت در دفاع از لبنان، امنیت و حاکمیت آن واقف بوده و قادر به تشخیص اهمیت مقاومت در حفظ و حفاظت از لبنان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم» ،‌شبکه المنار در این رابطه در پایگاه اطلاع رسانی خود نوشت: محمد رعد که در یک مراسم در جنوب لبنان سخنرانی می‌کرد، افزود: متاسفانه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری بر این باورند که امنیت و ثبات لبنان و حفظ ساختار آن مرهون رضایت دولت آمریکاست، یا اینکه لبنان با همه طرف‌های جهانی رابطه داشته باشد.

او افزود: اینها خود نیز اذعان دارند که دوستان ما در غرب به هیچ درد ما نخوردند و هیچ کاری در زمینه مقابله با یورش‌های اسرائیل در سال‌های 1978، 1982 و 2006 برای ما انجام ندادند، این در حالی است که اسرائیلی‌ها با حمایت همین غربی‌ها و هزینه برخی از کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس جنگ خود را علیه ما انجام داد که البته با شکست دشمن صهیونیست به پایان رسیدند.

وی افزود: ما باید اصلح‌‌ترین گزینه را انتخاب کنیم، باید رئیس جمهوری را روی کار بیاوریم که به دست آوردهای ملتش و جهاد فرزندانش در حمایت از کشور افتخار کند و از پشت به مقاومت خنجر نزدند و مردمی را که در سایه قدرت مقاومت در امنیت و آزادی بخشی زندگی کردند، را از خود ناامید نکند.

او تاکید کرد: در شکل، کشمکش بر سر کرسی ریاست جمهوی است اما در مضمون ما با کشمکشی در رابطه با سرنوشت شما هستیم، یا اینکه در این منطقه باقی می‌مانید یا اینکه دشمن شما به این کشور یورش برده و اینجا را به تاراج برده یا تسلیم آن شوید.

محمد رعد در پایان هم تاکید کرد: خودکامه ساکن آمریکا، ما را حتی در زمینه سوخت نیروگاه‌های برق هم تحت فشار قرار می‌دهد و تلاش می‌کند تا رسیدن خیر در این زمینه از ما دریغ شود، او مانع خیر و متجاوز بدکار است، چون هدف اساسی غرب به عنوان حامی اسرائیل از بین رفتن مقاومت است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل