مهلت ارسال ایده‌ها به اولین رویداد ایده‌بازار سلامت تمدید شد


مهلت ارسال ایده‌ها به اولین رویداد ایده‌بازار سلامت تمدید شد

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی (منش) جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران از تمدید فرصت ارسال ایده‌ها به اولین رویداد ایده بازار سلامت تا ۲۰ دی ماه خبر داد.

مهلت ارسال ایده‌ها به اولین رویداد ایده‌بازار سلامت تمدید شد

به گزارش ایران اکونومیست، علیرضا عمومی ضمن اعلام این خبر، گفت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان از این رویداد و همچنین با هدف اجرای با شکوه‌ تر ایده بازار سلامت، برگزاری این رویداد به سوم تا پنجم اسفندماه موکول شد.

وی ادامه داد: در همین رابطه فرصت ارسال ایده‌ها نیز تا تاریخ ۲۰ دی ماه تمدید شده است، لذا از همه علاقه‌مندان به این حوزه دعوت می‌شود تا برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد حضور به هم رسانند.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، رویداد ایده‌بازار سلامت زیست‌بومی دانش‌بنیان است که با نگرشی نوآورانه و خلاقانه و مطالعه به‌روزترین و کارآمدترین روش‌های توسعه‌ کارآفرینی، افزایش ثروت ملی و سرمایه‌های اجتماعی سعی در ارائه و اجرای روش‌های بومی شده مؤثر در کشور دارد.

این رویداد در بخش‌های "استارتاپ ویکند"، "غرفه نمایشگاهی"، "کارگاه‌ها و نشست‌های علمی"، "پنل انتقال تجربه" و "غرفه سرمایه‌گذاری" برگزار می‌شود.

در همین راستا این مرکز در نظر دارد در محورهای زخم و ترمیم بافت، ارائه خدمات سلامت در منزل، زخم پوش‌های نوین، زخم دیابتیک، مدیریت اسکار، هوش مصنوعی، تله مدیسین و مراقبت سالمندی رویداد ایده بازار سلامت را برگزار کند. افرادی که در این حوزه‌ها دارای ایده هستند، می‌توانند به صورت انفرادی یا گروهی در بخش استارتاپ ویکند ثبت‌نام کنند.

افراد شرکت‌ کننده از صبح چهارشنبه، ۳ اسفند ماه در یک محل گرد هم می‌آیند و ایده‌های خود را معرفی می ‌کنند. به صاحبان ایده، یک تا سه دقیقه فرصت داده می‌شود تا ایده خود را معرفی کنند و ایده‌ها مورد داوری اولیه قرار گرفته شوند.

پس از مطرح شدن هر کدام از این ایده‌ها، افراد شرکت‌کننده به یکی از این تیم‌ها جذب شده و در کنار یکدیگر زمینه تجاری‌سازی ایده مورد نظر را فراهم می‌کنند.

همه این مراحل در طی سه روز انجام می‌شود و گردهمایی در ساعت ۸ جمعه شب، پنج اسفند ماه به پایان می‌رسد. لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در استارتاپ ویکند می‌توانند از مزیت شرکت رایگان در کارگاه‌های این رویداد استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه