فشار اقتصادی و سیاسی راه به جایی نخواهد برد/ راهکار گفتگو است


فشار اقتصادی و سیاسی راه به جایی نخواهد برد/ راهکار گفتگو است

شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: تحولات منطقه و تنش ها و بی ثباتی و تحریم اقتصادی بخشی از سیاست آمریکاست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، شیخ حسن البغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد: تحولات منطقه و تنش ها و بی ثباتی و تحریم اقتصادی بخشی از سیاست آمریکاست.

وی افزود: شکست هایی که آمریکا و اذناب آن در منطقه بدان گرفتار شده اند به سبب عنادورزی و عبرت نگرفتن است. آنها همچنان به تکرار تجربه های شکست خورده خود ادامه می دهند اما این سیاست موجب افزایش تنفر ملت ها از آمریکا و سرسپردگان آن خواهد شد.

البغدادی در ادامه با اشاره به تاخیر در انتخاب رئیس جمهور لبنان گفت: به هر اندازه که وقت کشی و تعلل در انتخاب رئیس جمهور ایجاد شود و گذشت زمان هرگز سبب نخواهد شد که رئیس جمهوری روی کار آید که به نفع منافع آمریکا در لبنان باشد.

وی اعلام کرد: آنچه در جنگ نتوانستند به دست آورند و در قبال مقاومت شکست خوردند از طریق فشار سیاسی و اقتصادی هم موفق نخواهند شد که کاری انجام بدهند. مقاومت لبنان ماموریتش حفاظت از لبنان و منابع طبیعی آن از طمع ورزی اسرائیل است.

البغددی تاکید کرد: گفتگو تنها راه حل درباره روی کار آمدن رئیس جمهوری است که قادر به برقراری وحدت میان لبنانی ها و حافظ حاکمیت لبنان باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است