بازیگران زن ایرانی که به جام جهانی قطر دعوت شدند! / واکنش جالب آنها + عکس


بازیگران زن ایرانی که به جام جهانی قطر دعوت شدند! / واکنش جالب آنها + عکس

دو بازیگران زن ایرانی از دعوت برای حضور در جام جهانی قطر خبر دادند.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ لیلا اوتادی و مریم مومن از بازیگران زن ایرانی هستند که به دعوت های رسمی برای شرکت در جام جهانی قطر نه گفتند.

دعوت از لیلا اوتادی برای حضور در جام جهانی قطر

لیلا اوتادی درباره پیشنهادی که به او برای حضور در جام جهانی قطر شده بود، نوشته است: سال ۱۳۹۸در هیچ سریال و فیلم تلوزیونی بازی نکردم ،حالا یک پلتفرم هم برایم به رسانه ای تبدیل شد که مردمم دوست ندارند ما را در آن ببینند،بااینکه مثل چندتن از دوستان پیشنهاد میلیاردی برای اجرای برنامه ی جام جهانی داشتم ،به احترام حال دل خراب هممون حضور پیدا نکرده و نمیکنم. تا حال دل همه مان خوب نباشد حال ایران خوب نخواهد شد.

بازیگران زن ایرانی که به جام جهانی قطر دعوت شدند! / واکنش جالب آنها + عکس

مریم مومن: گفتند همراه تیم ملی به قطر برو

مریم مومن نیز در این باره گفته است: روزی که با من تماس گرفته شد به همراه تیم ملی به قطر برم نمیدونستم حضور بازیگرها چه الزامی داره کنار تیم ملی فوتبال حمایت یک ایران پشت تیم ملی بودن مریم مومن کیه بابا ولی.... چقدر خوشحالم همون لحظه این دعوت رو خودم به شخصه رد کردم و برای تیم همراه حامی روزهای روشن را آروز میکنم.

بازیگران زن ایرانی که به جام جهانی قطر دعوت شدند! / واکنش جالب آنها + عکس

علی دایی: به قطر نمی روم

پیش از این علی دایی نیز پیشنهاد فیفا برای حضور در جام جهانی قطر را رد کرده بود: علی دایی در صفحه شخصی خود نوشت: با درود به هموطنان عزیز و بزرگوارم در این روزها که حال دل اکثر ما خوب نیست به دعوت رسمی فیفا و فدراسیون فوتبال قطر برای حضور در جام جهانی به همراه همسر و دخترانم جواب منفی دادم ، که کنار شما در میهنم باشم و همدردی خود را با تمام خانواده هایی که عزیزان خود را در این روز ها از دست داده اند اعلام کنم.

به امید روزهای روشن برای ایران و ایرانی

تیم ملی ایران بدون سرود ملی ماند؟

جام جهانی همواره بستر مناسبی برای معرفی قطعات مشهور خواننده‌های شناخته شده جهان بوده و رقابت بر سر اجرای قطعات مراسم افتتاحیه هم برای خودش عالمی داشته است. این درحالی است که تا کنون هیچ خبری از سرود ایران در جام جهانی نیست. شایعاتی درباره همکاری محمد معتمدی و رضا یزدانی برای سرود تیم ملی ایران در جام جهانی قطر به گوش می خورد که هر دو رد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد