خود اخباری در ترکیه است اما دلش در قطر/ ماموریت گجت در آنتالیا: بازگشت به حالت کارخانه


خود اخباری در ترکیه است اما دلش در قطر/ ماموریت گجت در آنتالیا: بازگشت به حالت کارخانه

دروازه‌بان تراکتور بعد از خط خوردن از لیست نهایی تیم ملی، به اردوی تیم باشگاهی خود ملحق شده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری، خیلی امیدوار بود که در دومین جام جهانی که کی‌روش او را تا اردوی پایانی در لیست حفظ کرده بود، به عنوان یکی از انتخاب‌های نهایی این مربی به قطر سفر کند. این اتفاق اما رخ نداد و دروازه‌بان تراکتور یکی از 25 بازیکن منتخب سرمربی پرتغالی برای جام جهانی 2022 نبود.

اخباری، در آخرین تمرین تیم ملی پیش از اعلام لیست همراه چند بازیکن دیگر غایب بود تا مشخص شود جایی در بین نفرات اعزامی به قطر نخواهد داشت. او که در اردوی پایانی پیش از لیست هر چه در توان داشت گذاشته بود، ناامید از تصمیم سرمربی، مجبور به ترک اردوی تیم ملی و بازگشت به جمع هم‌باشگاهی‌های خود شد.

مقصد اخباری اما تبریز نبود. او راهی آنتالیا در کشور ترکیه شد؛ جایی که شاگردان بردیف در منطقه‌ای خوش آب و هوا از چند روز قبل‌تر اردوی آماده‌سازی نیم فصل خود را برپا کرده بودند. دروازه‌بان باتجربه تراکتور بعد از پشت سر گذاشتن چند روز سخت و خروج از فشار روانی حاصل از آن، در تمرینات تیم باشگاهی خود حضور یافته و در حالی با 4 گلر دیگر تیم زیر نظر آلن تمرین می کند که قطعا الان دوست داشت چنین کاری را در اردوی تیم ملی در قطر انجام دهد.

یکی از نکات جالب لیست تیم ملی ایران، حضور چهار دروازه‌بان در بین 25 بازیکن منتخب کی‌روش است. با این وجود اما اخباری یکی از این چهار دروازه نبود. او در حالی با تراکتور تمرین می کند که تیم باشگاهی‌اش نیز با پنج دروازه‌بان در اردوی ترکیه حضور یافته که در نوع خود جالب توجه است.

خود اخباری در ترکیه است اما دلش در قطر/ ماموریت گجت در آنتالیا: بازگشت به حالت کارخانه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403