پرونده قتل کرج در مسیر افغانستان بسته شد / طالبان حکم را اجرا کردند


پرونده قتل کرج در مسیر افغانستان بسته شد / طالبان حکم را اجرا کردند

رکنا: مرد جوان افغان که در جریان درگیری در یکی از محله های کرج هم ولایتی خود را به قتل رسانده و از کشور گریخته وبه افغانستان رفته بود با تلاش کارآگاهان جنایی البرز در تعامل با پلیس اینترپل این متهم در وطن خوددستگیروتوسز حکومت طالبان محاکمه شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا؛ رسیدگی به این پرونده 2 سال پیش به دنبال مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از محله های کرج شروع شد. خیلی زود بدنبال درگیری خونین گشت پلیس در محل جنایت حضور یافت و جسد مرد جوانی را که غرق در خون بود پیدا کرد در نخستین تحقیقات عامل جنایت که یکی از هم ولایتی های خود مقتول بود شناسایی شد .

کارآگاهان جنایی بدنبال دستگیری این متهم فراری تحقیقات گسترده خود را از سر گرفتند بعد از مدتی پلیس آگاهی استان البرز در تعامل با پلیس اینترپل برای دستگیری این متهم فراری توانستند رد او را درکشور افغانستان پیدا کنند. طولی نکشید که این متهم فراری توسط حکومت طالبان مستقر در افغانستان این متهم را به اتهام قتل عمد بازداشت کرد .

سرهنگ نادربیگی به خبرنگار رکنا گفت:این متهم پس از محاکمه و باتوجه به رضایتی که از خانواده شاکی گرفته بود از زندان ازاد شده.است . بدنبال تایید دستگیری و محاکمه این متهم از سوی دادگاه طالبان و تایید اوراق قضایی متهم توسط سفرای سفارت افغانستان و اینترپل پرونده این جنایت خونین برای همیشه بسته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا