مسابقه کتابخوانی ترگل ویژه برنامه بچه مسجدی ها در گرامیداشت هفته کتاب


مسابقه کتابخوانی ترگل ویژه برنامه بچه مسجدی ها در گرامیداشت هفته کتاب

محبوبه جبالبارزی گفت: به مناسبت هفته کتاب کتابخوانی و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (ع)، مسابقه بزرگ کتابخوانی در حال برگزاری است و این مسابقه با محوریت کتاب ترگل که پیرامون حجاب است از ۲۱ آبان ماه آغاز شده و ۲۷ آبان ماه ادامه دارد.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمان های مختلف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را همواره گوشزد کرده اند که این نشان از اهمیت این موضوع دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: ایشان در جایی می فرماید؛؛ کتاب‌خوانی را باید جزء عادات خودمان قرار دهیم.

وی بیان کرد: در هفته کتاب کتابخوانی و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (ع)، مسابقه بزرگ کتابخوانی در حال برگزاری است.

جبالبارزی ابراز کرد: این مسابقه با محوریت کتاب ترگل از ۲۱ آبان ماه آغاز شده است و ۲۷ آبان ماه ادامه دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: جمعه ۲۷ آبان ماه مسابقه کتابخوانی به صورت حضوری راس ساعت ۱۰ صبح در مصلی نماز جمعه برگزار می شود.

وی اظهار کرد؛ به همین منظور علاقمندان به شرکت در این مسابقه، تا فرصت باقی است کتاب را دانلود و یا خریداری کنند تا بتوانند به سوالات مسابقه پاسخ صحیح دهند.

جبالبارزی با اشاره به این که از نفرات برگزیده تجلیل می شود، اضافه کرد: به ۶ نفر برگزیده مسابقه کتابخوانی ترگل جوایزی اهدا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه به منظور ثبت نام با شماره تلفن 09135024204 تماس بگیرند.

مسابقه کتابخوانی ترگل ویژه برنامه بچه مسجدی ها در گرامیداشت هفته کتاب

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد