شیائومی احتمالا سری 13 را با نام شیائومی 14 وارد بازار می‌کند


شیائومی احتمالا سری 13 را با نام شیائومی 14 وارد بازار می‌کند

شیائومی اعلام کرده که ممکن است سری ۱۳ گوشی این شرکت با نام شیائومی ۱۴ روانه بازار شود.

آن طور که به نظر می‌رسد، شیائومی قصد دارد در آینده‌ نزدیک از سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی ۱۳ که از تراشه‌ جدید و تازه معرفی شده‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قدرت می‌گیرند، رونمایی کند. تاکنون شایعات متعددی حاکی از آن بود که سری شیائومی ۱۳ از دو گوشی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو تشکیل می‌شود.

شواهد جدیدی که منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی‌های هوشمند را می‌توان شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو نامید. در واقع به نظر می‌رسد که سری شیائومی ۱۳ ممکن است با نام شیائومی ۱۴ به کاربران معرفی شود.

یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ویبو تصاویری از جعبه‌های سری شیائومی ۱۴ را به اشتراک گذاشته که درون یک باکس قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، تصویر دیگری که در ویبو در حال دست به دست شدن است به مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند پرچم‌دار اشاره می‌کند. این تصویر در واقع اسکرین‌شاتی است که از بخش مشخصات گوشی هوشمند شیائومی ۱۴ با شماره مدل «۲۲۱۱۱۳۳ C» منتشر شده است.

طبق اطلاعات درج شده در این تصویر، سیستم‌عامل اندروید ۱۳ روی گوشی هوشمند شیائومی ۱۴ به صورت پیش‌فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI ۱۴.۰.۲.۰ را اجرا خواهد کرد. همچنین پک امنیتی ماه اکتبر نیز روی آن نصب شده است. پردازنده‌ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در این گوشی کار گذاشته شده و گوشی دارای ۱۲ گیگابایت حافظه‌ رم خواهد بود.

البته که که صحت این تصاویر هنوز مشخص نشده است. از این رو، بهتر است منتظر گزارش‌های دقیق‌تر این شرکت باشیم تا ببینیم آیا گوشی‌های پرچم‌دار بعدی این غول چینی، شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو خواهند بود یا خیر. با این حال، این احتمال وجود دارد که شیائومی عدد ۱۳ را برای گوشی‌های پرچم‌دار خود نادیده بگیرد، زیرا در برخی کشور‌ها از عدد ۱۳ به عنوان عدد شوم یاد می‌شود.

طبق خبر‌های منتشر شده‌ی قبلی، شیائومی قصد دارد در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر پیش رو) از گوشی‌های جدید پرچم‌دار خود به عنوان نخستین پرچم‌دار‌های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ رونمایی کند. انتظار می‌رود این سری متشکل از دو گوشی هوشمند باشد، مدل استاندارد با صفحه‌نمایش ۶.۲۶ اینچی و دیگری (مدل پرو) با صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی. همچنین گفته می‌شود که هر دو گوشی هوشمند رابط کاربری جدید MIUI ۱۴ شیائومی را اجرا می‌کنند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است به‌زودی عرضه‌ جهانی این گوشی‌های هوشمند خود را نیز آغاز کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات