تکذیب خبر کشته‌ سازی و هرگونه تیراندازی از طرف مُخلان امنیت در جیرفت


تکذیب خبر کشته‌ سازی و هرگونه تیراندازی از طرف مُخلان امنیت در جیرفت

رکنا: فرماندار جیرفت وضعیت شهر جیرفت را آرام اعلام کرد و گفت: خبر کشته سازی و زخمی شدن مردم در اثر تیراندازی اخلالگران امنیت کذب محض است.

به گزارش رکنا، احمد بلند نظر با اعلام جزئیات حادثه جیرفت گفت: عصر امروز تعدادی از جوانان دختر و پسر بصورت محدود در چهار راه مصلی اقدام به شعار دادن کردند که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی این افراد متفرق شدند.

وی با این توضیح که دشمنان ناکام ماندند افزود: تیر دشمنان نظام برای هدایت جهت دار به میدان آوردن جوانان در جیرفت به سنگ خورد و مردم جیرفت عصر امروز صف خود را از افراد مخل امنیت و ناموس مردم جدا کردند.

بلند نظر از آرامش و امنیت حاکم بر شهر جیرفت خبرداد و گفت: هم اکنون با تمهیدات اندیشیده شده جو حاکم بر شهر جیرفت و اطراف مصلی و نمایشگاه آرام است.

وی افزود: هیچ گونه محدودیتی در محل حادثه توسط نیروهای نظامی و انتظامی انجام نشده است و تردد خودروها با روال عادی در جریان است.

فرماندار جیرفت با رد شایعه انجام تیر اندازی توسط عوامل انتطامی به سمت افراد شعار دهنده گفت: با تدبیر نیروهای انتظامی در محل در اولین دقایق حادثه شرایط در کنترل نیروها قرار گرفت و تعدادی از افرادی که قصد بر هم زدن امنیت و آسایش مردم را داشتند، دستگیر شدند.

رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت هرگونه شایعه در زمینه کشته سازی در حادثه جیرفت را دروغ محض رسانه های معاند عنوان کرد.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه برخی از وجود فضای آرام در جیرفت نگران هستند و قصد دارند با اقدامات سو خود، جو آرام و امنیت مردم را بر هم بزنند افزود: هرگونه خبر تیراندازی، کشته سازی را رد و از مردم درخواست داریم اخبار موثق را از طریق رسانه های رسمی دریافت و از توجه به شایعات رسانه های معاند و ضد انقلاب خودداری کنند.

فرماندار جیرفت از آمادگی کامل نیروهای نظامی و انتطامی جیرفت در تامین امنیت مردم در هر ساعت از شبانه روز خبر داد و گفت: یقینا با تلاش مجموعه های همکار در تامین امنیت مردم نخواهیم گذاشت این حرکت های هدایت شونده توسط رسانه های بیگانه برای تامین خوراک رسانه ای همچنان ناکام خواهد ماند.

ناکامی برهم زنندگان نظم و امنیت در جیرفت/برقراری آرامش در شهر

شامگاه ۲۷ آبانماه عده ای در محل نمایشگاه عرضه کالا واقع در مصلی شهر جیرفت با ایجاد رعب و وحشت در بین بازدید کنندگان قصد داشتند با سر دادن شعار «زن، زندگی، آزادی» پایه گذار اغتشاش و ناامنی باشند که با حضور به موقع مردم و نیروهای عمل کننده ناکام ماندند.

اما دقایقی بعد از این بی نظمی، ویدئویی از طرف سرهنگ پاسدار محسن نسب امیری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت در فضای مجازی منتشر شد و نسبت به آنچه اتفاق افتاده شفاف سازی کرد.

وی در این گفت وگوی کوتاه مجازی جزئیات این خبر را اینگونه بیان کرده است که شامگاه امشب (۲۷ آبان ماه) تعداد محدودی اغتشاشگر با تیراندازی هوایی قصد ایجاد رعب و وحشت در بین مردم داشتند.

فرمانده سپاه جیرفت از اقدام به موقع نیروهای حافظ نظم و امنیت خبر داده و اینگونه ادامه داده است: با اقدام به موقع و برخورد شدید نیروهای نظامی و انتظامی افراد آشوبگر و اغتشاشگر دستگیر شدند.

نسب امیری آرامش و امنیت مردم خط قرمز نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرده و از برخورد جدی و قاطعانه با مخلان امنیت و بر هم زنندگان آرامش مردم خبر داده است.

وی وضعیت فعلی شهر جیرفت را آرام عنوان کرده و گفته کشته و زخمی شدن عده ای شایعه سازی و کذب محض است.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس