پاسخ کوبنده رونی به رونالدو: مسی بهترین بازیکن دنیاست


پاسخ کوبنده رونی به رونالدو: مسی بهترین بازیکن دنیاست

وین رونی، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، می‌گوید لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ و آرژانتین مدعی قهرمانی در جام جهانی 2022 است.

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات مطرح شده در مصاحبه کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان همچنان سوژه بسیاری از رسانه‌های اروپایی است.
این ستاره پرتغالی اظهارات عجیبی را درباره هم تیمی‌های سابقش مانند وین رونی و گری نویل مطرح کرد و مدعی شد که انتقادهایی که این دو نفر در طول این مدت از او داشته‌اند کاملا غیرمنصفانه بوده است.
او حتی این ادعا را مطرح کرد که رونی به خاطر این که رونالدو تقریبا هم سن او است اما همچنان در سطح اول فوتبال اروپا بازی می‌کند به او حسادت می‌کند.
به نظر می‌رسد که این صحبت‌ها به مذاق رونی خوش نیامده است و او سعی کرده جور دیگری پاسخ رونالدو را بدهد.

پاسخ کوبنده رونی به رونالدو: مسی بهترین بازیکن دنیاست


این بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در گفتگو با روزنامه تایمز درباره جام جهانی اظهار داشت:« از نظر من آرژانتین مدعی اصلی قهرمانی است. آنها برخلاف جام جهانی 2018 روسیه بازیکنان خوبی در اطراف مسی دارند و از حضور آنخل دی‌ماریا، لائوتارو مارتینز، رودریگو دی پل، لئاندرو پارادس بهره می‌برند.»
ستاره سابق منچستریونایتد با اشاره به موفقیت‌های اخیر این تیم گفت:« آنها سال گذشته قهرمان کوپا آمه‌ریکا شدند و این موضوع اعتماد به نفس بسیاری به آنها خواهد داد و فشارها را کم خواهد کرد. شرایط آب و هوایی قطر نیز برای آنها بسیار مناسب است.»
رونی همچنین در این مصاحبه تاکید کرد که مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و حتی از دیه‌گو مارادونا نیز عملکرد بهتری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس