روانشناسی رنگ ها؛ شخصیت افرادی که رنگ قرمز را دوست دارند بشناسید


روانشناسی رنگ ها؛ شخصیت افرادی که رنگ قرمز را دوست دارند بشناسید

اگر قرمز رنگ مورد علاقه‌ی شما است، شخصی برونگرا، خوش‌بین، مصمم، شجاع، عمل‌گرا و به لحاظ فیزیکی فعال هستید. سطوح بالایی از خودانگیختگی و انرژی را از خودتان نشان می‌دهید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ روانشناسی رنگ ها، رابطه‌ی میان رنگ مورد علاقه و ویژگی‌های شخصیتی فردی که رنگ قرمز را دوست دارد، بررسی می‌کنیم و نگاهی به علایق، نفرت‌ها، ماهیت، رفتار، زندگی کاری و عاطفی و مشاغل مناسب برای این افراد می‌اندازیم.

اگر قرمز رنگ مورد علاقه‌ی شما است، شخصی برونگرا، خوش‌بین، مصمم، شجاع، عمل‌گرا و به لحاظ فیزیکی فعال هستید. سطوح بالایی از خودانگیختگی و انرژی را از خودتان نشان می‌دهید.

در روانشناسی رنگ ها، جاه‌طلب و کامیاب هستید. اهل رقابت، اهل عمل و معقول هستید. در مرزگذاری قوی هستید. عاشق کشف کردن و یاد گرفتن چیز‌های جدید هستید. احساساتی، مشتاق و ناگه‌خواه (هوسی) هستند. فوراً واکنش‌های فیلترنشده از خودشان نشان می‌دهند. خیلی زود عصبانی می‌شوید. همیشه عجله دارید. روزتان را با فهرست بلندی از انجام کار‌ها آغاز می‌کنید. زیاد صبور نیستید. آستانه‌ی صبر شما برای کار‌های وقت‌گیر کم است. از کار‌هایی که نیازمند زحمت فیزیکی هستند گله و شکایت نمی‌کنید. نگرشِ «دهنده» دارید. اگر کاری باید انجام شود، آن را فوراً انجام می‌دهید. به ارزش‌ها و سنت‌ها احترام می‌گذارید. در مدیریت و هدایت پروژه‌ها خوب عمل می‌کنید.

این نوع روانشناسی رنگ ها؛ روابط: بسیار جسور، آغازگر، پرانرژی، اهل عمل و راه‌حل‌محور هستید. پرجرات، ناگه‌خواه (هوسی) و مستعد نوسانات خلقی هستید. دوست دارید در لحظه زندگی کنید، اما برای آینده هم آماده باشید. ولخرج نیستید و ترجیح می‌دهید امور را به شکل تجربی‌تری انجام دهید. از انجام فعالیت‌ها و ماجراجویی‌های فیزیکی با شریک عاطفی‌تان لذت می‌برید. ناشکیبا و پرخاشگر هستید. سطح اراده و نگرش بی‌باک شما موجب عدم توافق و ناهماهنگی می‌شود. از بیان آنچه در ذهن دارید نمی‌ترسید. گاهی‌اوقات به احساسات شریک عاطفی‌تان اهمیت نمی‌دهید و نیاز‌ها و خواسته‌های خودتان را در اولویت قرار می‌دهید.

محیط کار: اهل ریسک، پرشتاب، مشتاق و پر از ایده و انرژی هستید. سحرخیز هستید و نخستین فردی هستید که در محیط کار حاضر می‌شود. در محیط کار بسیار منظم هستید. کاری که باید انجام شود را می‌بینید و بدون شکایت کردن آن را انجام می‌دهید. برای چیزی که از دست رفته یا نمی‌شود برایش کاری کرد گریه و زاری نمی‌کنید. در بیان نظرات و افکارتان توانا هستید. در روانشناسی رنگ ها برونگرا و خونگرم هستید. در سازماندهی به رویداد‌ها و انجام امور خوب هستید. قاطعیت دارید بدون اینکه ارباب‌منشانه رفتار کنید. می‌توانید مربی یا آموزگار خوبی هم باشید. رک و راست و دقیق هستید. بر اساس حقایق و ارقام تصمیمات سریع می‌گیرید. گرایش دارید فکرتان را درگیر نتایج و پیامد‌ها کنید.

چگونه شغل درستی انتخاب کنید اگر به رنگ قرمز علاقه دارید؟

در روانشناسی رنگ ها ؛ اگر به رنگ قرمز علاقه دارید مهمترین نکته درباره‌ی شخصیت شما این است که دوست دارید اختیار تصمیم‌گیری داشته باشید. دوست دارید مالکیت پروژه‌هایتان را داشته باشید. پرشتاب هستید بنابراین دوست دارید تیم شما یا زیردستان شما هم سریع بیاموزند. دوست ندارید مدت زمان زیادی درباره‌ی موضوعی این دست و آن دست کنید. روانشناسی رنگ ها می گوید که خواهان حقایق و منتظر دیدن نتایج هستید. سطوح بالایی از اراده و تمرکز بالا از خودتان نشان می‌دهید. تمایل شما به موفقیت مُسری است. به ندرت از شما تنبلی و ول گشتن دیده می‌شود. برای نقش‌های رهبری گروه مناسب هستید. به واسطه‌ی توانایی‌های تحلیلی‌تان قادر به حل سریع و آسان مسائل هستید. قدر تلاش، پول و منابعی را که در اختیار دارید می‌دانید. همه‌فن‌حریف و بی‌نیاز از غیر هستید. روانشناسی رنگ ها تاکید دار که رای کار‌ها و وظایف خودتان زیاد به دیگران متکی نیستید و گاهی‌اوقات پذیرفتن مسئولیت‌های زیاد منجر به فرسودگی شغلی شما می‌شود. میز کار شما مرتب و منظم است. خوش‌صحبت هستید.

ویژگی‌های برتر افرادی که قرمز رنگ مورد علاقه‌ی آن‌ها است:

– کوشا

– اهل رقابت

– قاطع

– متفکر منطقی

– هدف‌محور

– مصمم

– پرانرژی

– بلندپرواز

– برونگرا

– جسور

مشاغل مناسب برای کسانی که به رنگ قرمز علاقه دارند

– مشاور مدیریتی

– تحلیلگر اعتبار

– مشاور مالی

– دلال سهام شرکت‌ها

– تحلیلگر بودجه

– مدیر پروژه

– تنظیم‌کننده‌ی بیمه

– مدیر دفتر

– مدیر دولتی

– داروساز

– مربی ورزشی

– مدیر هتل

– مدیر ارشد مالی

– افسر ارشد اطلاعات

– افسر نظامی

– افسر پلیس

– خلبان

– معلم فنی‌حرفه‌ای

– کشاورز یا گله‌دار

– سرآشپز

– دندانپزشک

– مهندس فروش

– کارگزار بیمه

– مدیر فروش

– کارگزار خرید

– کارگزار املاک

– وکیل

– دستیار وکیل دادگستری

– قاضی

– حسابرس

– مهندس (راه و ساختمان/مکانیک/صنایع)

– مدیر مدرسه

– مدیر املاک

– صاحب رستوران

– مدیر پایگاه داده

– ارزیاب املاک

– برآوردکننده‌ی هزینه

– بازرس ساختمان

– سرپرست کارخانه

– پیمانکار عمومی

– پزشک

منبع: avalfars

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!