حسینی: با تلاش زیاد دوباره به تیم ملی بازگشتم


حسینی: با تلاش زیاد دوباره به تیم ملی بازگشتم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: یک تیم بودن و همدلی بازیکنان، برنگ برنده ما در مسابقات خواهد بود.

به گزارش رکنا، سید حسین حسینی در نشست خبری امروز گفت: قبل از هر چیزی جا دارد به همه خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این اتفاقات از دست دادند، تسلیت بگویم. ما در کنارشان هستیم. من اولین جام جهانی‌ام را تجربه می‌کنم. حضور در جام جهانی حسی فوق العاده است. امیدوارم این جام جهانی با صعود کشورمان به مرحله بعدی مصادف شود.

او ادامه داد: همه می‌‌دانیم گروه سختی داریم. مهمترین بازی ما دو روز دیگر (با انگلیس) است. هدفمان این است که از گروه صعود کنیم. به نظرم یک تیم بودن و همدلی بازیکنان، برگ برنده ما در مسابقات خواهد بود. امیدوارم به موفقیت بزرگی برسیم.

دروازه‌بان تیم ملی گفت: همه تلاش مان برای صعود از گروه است. درست است گروه خیلی سختی داریم ولی تیم‌مان بازیکنانی دارد که تجربه حضور در جام جهانی قبلی را دارند. این به تیم ما خیلی کمک می‌کند. جا دارد از کی‌روش تشکر کنم که در این مدت جنگندگی را به ما یاد داد. این مساله مسلما در بازی‌ها می‌تواند به ما خیلی کمک کند. امیدوارم حاصل تلاش‌ها و تمریناتی که در این مدت انجام دادیم، صعود از گروه باشد.

حسینی با اشاره به اینکه جام جهانی قبلی در آخرین اردو در لیست تیم ملی حضور داشته اما در آخر از لیست کنار رفته است گفت: خیلی خوشحالم با تلاش زیاد، دوباره به تیم ملی برگردم و مسافر جام جهانی باشم. وظیفه من تمرین کردن است. بازی کردن من به نظر کادر مربیان تیم ملی برمی‌گردد. امیدوارم هر کسی درون دروازه تیم ملی می ایستد، بهترین عملکرد را برای مردم ایران داشته باشد.

حسینی در خصوص بازی با انگلیس، گفت: مسلما تیم ملی انگلیس یکی از تیم‌های پر قدرت دنیا است. این را خوب می‌دانیم. بهترین لیگ دنیا را این کشور دارد. می‌دانیم بازی خیلی سختی پیش روی ما هست. همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم در این بازی موفق باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق