فرمانده سپاه عاشورا: دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند/ بسیج برای صیانت از حجاب مصمم است


فرمانده سپاه عاشورا: دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند/ بسیج برای صیانت از حجاب مصمم است

​اقتصادنیوز: فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر آمادگی بسیجیان در دفاع از حریم و آرمان های انقلاب اسلامی، گفت: بسیجیان جان بر کف برای صیانت از نظام اسلامی و حجاب مصمم هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار اصغر عباسقلی زاده روز شنبه در جمع بسیجیان پایگاه های مقاومت تبریز، افزود: بسیج طی سال های پس از انقلاب اسلامی خالصانه و صادقانه برای حفظ اسلام و رضایت امام راحل و تحقق منویات مقام رهبری همواره در میدان بوده و اجازه کوچکترین عرض اندام به اغتشاش‌گران و دشمنان نداده و نخواهد داد.

وی با بیان اینکه امروز همه ملت مدیون حضور بسیجیان هستند، ادامه داد: باید توجه داشت که طی این همه سال قدرت ایستادگی بسیج در مقابل هرگونه توطئه، دسیسه و حملات دشمنان موجب ترس و شکست آنها در هر عرصه ای شده است.

هشدار مشاور روحانی به رئیسی/ دیپلماسی افراط‌گرایان کشور را در آستانه جنگ قرار می دهد

عباسقلی زاده اظهار داشت: در واقع به برکت وجود نهاد بسیج و بسیجیان مخلص در تمام ابعاد، شاهد پیشرفت در جمهوری اسلامی ایران هستیم و این ترقی و توسعه برای دشمنان نظام به هیچ عنوان قابل درک و هضم نیست و بر همین مبنا با انواع توطئه ها علیه نطام اسلامی به پا خاسته اند.

اظهارات فرمانده سابق سپاه درباره اعتراضات اخیر/ این بساط فوری با برخورد قاطع جمع شود!

وی یادآوری کرد: اگر دشمن فکر کند به چند بسیجی صدمه بزند و به علما و روحانیون اهانت کند، موجب براندازی جمهوری اسلامی می‌شود، باید گفت که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و این توطئه نیز همچون سایر دسیسه ها محکوم به شکست است.

عباسقلی‌زاده با بیان اینکه دشمن هم اکنون فقط یک میدان برای یکه تازی دارد و آن ایجاد ناآرامی و اغتشاش است، اظهار داشت: متاسفانه در این عرصه برخی از جوانان نیز فریب خورده‌اند و آن میدان که توسط فضای مجازی اداره می شود، باید توسط نیروهای انقلابی و جوانان بسیجی نابود شود.

وی افزود: ما به خاطر داشتن مردمی مومن، مقاوم، صبور، انقلابی، فهیم و بصیر قدردان و شاکر خداوند هستیم، چون با چنین مردمی آسیب به نظام ممکن نخواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: دشمن از روزهای اول انقلاب تا الان با اعمال انواع تحریم ها به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم است، چرا که‌ می‌خواهد با این اقدامات واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها را از کار انداخته و مردم در ابعاد اقتصادی و معیشتی با مشکل مواجه شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این مراسم هدف دشمن از فتنه و آشوب های اخیر را هجمه به دین و ارزش های اسلامی دانست و گفت: توطئه های اخیر فتنه بسیار بزرگی است که دشمن دین و اهل بیت(ع) را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی افزود: دشمن با حمله به سپاه و بسیج که از مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند، در پی شکست اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت همین تفکر بسیجی، مقابله با استکبار برای مردمان آزاده افسانه نیست، اظهار داشت: امروز مردم ایران با تکیه بر باورها و اعتقادات اسلامی و به برکت روحیه بسیجی دشمنان و استکبار را در اهداف خود ناکام می گذارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا