دشمن، بانوان و قشر جوان را هدف قرار داده است


دشمن، بانوان و قشر جوان را هدف قرار داده است

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: الگوگیری از حضرت زهرا (س) می‌تواند عرصه برای کنشگری بانوان ایجاد کند و در ایام فاطمیه باید این جریان اتصال و ارتباط فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست «ایده‌پردازی فاطمیه ۱۴۰۱»، با حضور عاطفه سعیدی‌نژاد مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و بانوان محقق و پژوهشگر در ساختمان نواب سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه ضرورت حضور بانوان و نقش آنها در دفاع از حقیقت بر کسی پوشیده نیست، گفت: حضرت زهرا (س) بهترین الگو در این عرصه هستند، ایشان در زمانه‌ای تبیین‌گری و میدان‌داری کردند که هیچ چیز به نفعشان نبود و مردم با ایشان همراهی نمی‌کردند.

وی اظهار کرد: جنس اقدامات فرهنگی و اجتماعی که پراکنده انجام می‌شود، ارزشمند است، اما انقلاب اسلامی در قامت فتح مرزها و قله‌ها، وزنه متفاوت‌تری احتیاج دارد که ظاهراً حضور مؤثر بانوان را می‌طلبد، باید این سرمایه عظیم را تبدیل به عمل صالح کنیم امید است بتوانیم از فرصتی که در اختیار داریم استفاده کنیم و از شرایط سخت، فرصت بسازیم.

عاطفه سعیدی نژاد، مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ما در محاصره تبلیغاتی قرار داریم، گفت: ما در رساندن پیام به جامعه دچار محاصره تبلیغاتی دشمن هستیم و متأسفانه تعریفی از واقعیت‌ها در اذهان شکل می‌گیرد که تعریف دشمن است و در چنین فضایی گسست اجتماعی شکل می‌گیرد در این شرایط باید سعی کنیم روایت اول را داشته باشیم.

وی اظهار کرد: دشمن، بانوان و قشر جوان را هدف قرار داده و ما برای اینکه نشان دهیم موضعمان در حوزه زن چیست باید به اندیشه امام خمینی (ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی رجوع کنیم.
سعیدی‌نژاد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث حضور زنان در ساحت ولایت اجتماعی را مطرح می‌کنند، ولایتی که به دنبال ایجاد وحدت و جامعه توحیدی است و ولی، شخصی است که بیشتر از همه در جهت حفظ وحدت، نقش‌آفرینی داشته باشد با این تعریف، حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی بانوان در مقام تکوینی ولایت اجتماعی قرار دارند.

وی عنوان کرد: امروز باید موضوع پیوند و اتصال اجتماعی را مورد توجه قرار دهیم که نیاز جامعه است و نقش بانوان این است که پیوند خانوادگی و فامیلی خود را تقویت کرده و زمینه گفتگو فراهم کنند، در این فضا بانوان می‌توانند مانع گسست اجتماعی شوند.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه تحقق جهاد تبیین، رسالت ویژه بانوان است، گفت: الگوگیری از حضرت زهرا (س) می‌تواند عرصه برای کنشگری بانوان ایجاد کند و در ایام فاطمیه باید این جریان اتصال و ارتباط فراهم شود.

وی جهاد تبیین را مهمترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و افزود: در این زمینه طرح‌های مختلف وجود دارد و البته مؤثرترین اقدام این است که حضرت زهرا (س) را به عنوان الگوی جهاد تبیین معرفی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی