10 ایده جذاب برای خرید انواع هدایای سازمانی مناسب شب یلدا


یلدا بلندترین شب سال است که در فرهنگ ایرانیان آن را جشن می‌گیرند. در این شب همه دور هم جمع شده و با خوراکی‌های مخصوص مانند آجیل، هندوانه...

یلدا بلندترین شب سال است که در فرهنگ ایرانیان آن را جشن می‌گیرند. در این شب همه دور هم جمع شده و با خوراکی‌های مخصوص مانند آجیل، هندوانه و... تا پاسی از شب سرگرم هستند. یکی از آدابی که برخی افراد روی آن پایبند هستند، هدیه دادن است. جدا از اینکه بزرگان فامیل به کوچکترها هدیه می‌دهند، در برخی از شرکت‌ها و ادارات نیز این فرآیند انجام شده و هدایایی مخصوص این شب به کارمندان تعلق می‌گیرد. اما سوال اینجاست که چگونه پک هدایای سازمانی مناسب را برای سازمانی خاص انتخاب کنیم؟ این مطلب چند پیشنهاد ویژه برای خرید هدیه شب یلدا را به شما معرفی کرده است.10 ایده جذاب برای خرید انواع هدایای سازمانی مناسب شب یلدا

چرا هدیه سازمانی در شب یلدا؟

قبل از آن که بخواهیم در مورد پیشنهاداتمان با شما صحبت کنیم، بهتر است دلیل هدیه شب یلدا را بدانیم.

هدیه یک ارزش است. این کار به معنی اهمیتی است که به کارمندان خود داده و آن ها را به نوعی جزوی از خانواده‌تان دانسته‌اید. گاهی این فرایند باعث افزایش انرژی و میزان رضایت کارمندان شما خواهد شد. بنابراین همیشه خاطره خوبی را از شما و محیط کاری که برایشان ساخته‌اید در ذهنشان خواهند داشت. شب یلدا فرصت خوبی برای قدردانی از زحمات نیروهایتان خواهد بود.

پک‌های ویژه سازمانی هدایای شب یلدا در نیکات تجارت

در نیکان تجارت هاشمی نیز پک‌های ویژه‌ای به عنوان هدایای سازمان معرفی شده است:

پک فیروزه‌ای شب یلدا

این پک شامل یک آجیل خوری فیروزه کوبی در ترکیب با مس و به صورت پایه‌دار، است. در کنار آن یک فالنامه حافظ قرار داده شده که جلدی چرمی دارد. همچنین برای تکمیل این پک نیز آجیل شیرین مخصوص شب یلدا به میزان 300 گرم در نظر گرفته شده و درون یک کیسه ترمه قرار گرفته است. این محصولات درون یک جعبه چرمی قرار گرفته‌ و به عنوان یک هدیه سازمان ویژه شب یلدا مناسب است.

 10 ایده جذاب برای خرید انواع هدایای سازمانی مناسب شب یلدا

پک لاجوردی یلدا

دومین پک پیشنهادی نیکان تجارت را با نام لاجوردی می‌بینیم. در این پک یک کاسه و بشقاب میناکاری قرار داده است. در کنار آن نیز آجیل مخصوص شب یلدا که به میزان 300 گرم بوده و در داخل پارچه‌ ترمه‌ای قرار گرفته است. همچنین یک شمع و فال حافظ که درون شیشه کوچکی جای گرفته، در این پک دیده می‌شود. در نهایت نیز یک کارت تبریک آن را کامل میکند. تمام این وسایل به صورت یکجا درون جعبه جیری
قرار داده شده‌اند.

 10 ایده جذاب برای خرید انواع هدایای سازمانی مناسب شب یلدا

پک نقره‌ای شب یلدا

آخرین پک پیشنهادی نام نقره‌ای دارد. در این بسته یک آجیل خوری قلمزنی قرار گرفته که آبکاری نقره دارد. همچنین آجیل مخصوص شب یلدا در این پک نیز در داخل یک کیسه ترمه قرار گرفته است. در کنار آنها یک شمع، فال حافظ درون شیشه و کارت تبریک نیز دیده می‌شود. همه این محصولات درون جعبه هدیه شب یلدا با طرح جیر قرار گرفته‌اند.

10 ایده جذاب برای خرید انواع هدایای سازمانی مناسب شب یلدا

هدایای سازمانی شب یلدا را از کجا بخریم؟

این روزها فروشگاه‌های بسیاری زیادی هم به صورت آنلاین و هم حضوری اقدام به فروش هدایای سازمانی کرده‌اند. این تولیدکنندگان پک‌های ویژه‌ای را در اختیار شرکت‌های مختلف قرار داده‌اند که متناسب با هدیه دادن برای شب‌های یلداست. نیکان تجارت هاشمی نیز در میان این شرکت‌ها قرار گرفته که می‌توانید برای خرید اینترنتی هدیه سازمانی شب یلدا روی آن حساب کنید.

این شرکت چندین سال سابقه در تولید و عرضه اقلام صنایع دستی دارد که با تضمین و گارانتی معتبر و همچنین بالاترین کیفیت آن‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. به جز مواردی که در این مطلب عنوان شد، تعداد زیادی از محصولات در دسته بندی‌های مختلف نیز در سایت این فروشگاه دیده می‌شود که می‌توانید آن‌ها برای هدیه و استفاده‌های شخصی انتخاب کنید.

10 نمونه از بهترین هدیه شب یلدا شرکتی

برای انتخاب یک هدیه سازمانی شب یلدا مناسب، انتخابات زیادی پیش روی شماست. کافی است با نظر گرفته بودجه، سن، جنسیت و دیگر مشخصات کارمندان خود به سراغ بهترین گزینه پیش رویتان بروید. پیشنهادات زیر می‌تواند انتخاب مناسبی برای هدایای سازمانی شب یلدا برای کارمندان شما باشند:

1.     ست‌های کیف پول

بسته به اینکه کارمندان شما خانم یا آقا هستند، می‌توانید ست‌های کیف پول به همراه کمربند یا کیف پول به همراه جاکلیدی را انتخاب کنید. این هدیه بسیاری کاربردی بوده و مطمئنا آن‌ها را خوشحال خواهد کرد. در فروشگاه صنایع دستی نیکان تجارت هاشمی نیز چند نمونه از این ست‌های چرم وجود دارد که با طرح و رنگ مختلف موجودند. این محصولات با استفاده از چرم گاوی تهیه شده‌اند.

2.     پک هدیه برای شب یلدا

در برخی از فروشگاه‌ها پک‌های مخصوص شب یلدا در نظر گرفته شده که در برخی از محصولات پرطرفدار در آن‌ها جای گرفته‌اند. در ادامه تعدادی از این پک‌ها در نیکان تجارت را به شما معرفی خواهیم کرد.

3.     ست‌های میناکاری

میناکاری هنر زیبا و منحصر به فردی است که در بسیاری از وسایل تزئینی دیده می‌شود. برای هدیه سازمانی می‌توانید این وسایل را انتخاب کنید. در این میان می‌توانیم به ست گلدان و بشقاب میناکاری یا ست بشقاب میناکاری اشاره کنیم.

4.     ست‌های خاتم

خاتم کاری هنر ترکیبی مس و چوب با طراحی‌های بسیار زیبا و اصیل ایرانی است. مطمئنا تمام ایرانیان به این محصولات علاقه دارند. بنابراین انتخاب خوبی برای هدایای سازمانی شب یلدا خواهد بود. در این میان می‌توانیم به ساعت خاتم کاری یا ست گلدان آن اشاره کنیم.

5.     ست‌های سفالی

محصولات سفالی همیشه حس و حال متفاوتی را به ما می‌بخشند، به خصوص اگر از آن‌ها برای مصارف روزمره استفاده کنید. ست شربت خوری سفال و دیگر محصولات صنایع دستی سفالی که در نیکان تجارت هاشمی قرار گرفته نیز می‌توانید انتخاب خوبی برای هدایای سازمانی شب یلدا باشد.

6.     دیوان حافظ

یکی از مرسومات شب یلدا، حافظ خوانی است. بنابراین چه بهتر که بتوانید دیوان حافظ را به عنوان پک سازمانی در این شب انتخاب کنید. معمولا حافظ‌نامه‌های بسیاری زیبایی در بازار موجود است که بهترین هدیه در این شب خواهد بود.

7.     شکلات‌های سفارشی

از آنجایی که هدیه سازمانی تا حدودی  نوعی تبلیغات است. بنابراین می‌توانید با سفارش پک‌هایی مانند شکلات‌های سفارشی که لوگو و برند شما روی بسته‌بندی‌ آن حک شده است، شب یلدا را برای کارمندانتان شیرین کنید.

8.     آجیل شب یلدا

آجیل یکی دیگر از خوراکی‌های شب یلداست که می‌تواند به عنوان هدیه سازمانی باشد. برای این هدیه پک‌های مخصوص شب یلدا که بسته‌بندی‌های زیبایی دارند را انتخاب کنید.

9.     کارت هدیه

کارت هدیه نیز در میان هدایای سازمانی ارزش بالایی دارد. می‌توانید این کارت هدیه را با تم یلدا خریداری کرده و به عنوان یادگاری در شب یلدا به کارمندان خود بدهید.

10.وسایل دیجیتال

لوازمی مانند فلش، پاوربانک و ... که این روزها بیشتر توسط افراد مختلف استفاده می‌شود نیز نوع دیگری از هدایای سازمانی است که مطمئنا کارمندان شما را خوشحال خواهد کرد.

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هنرهای تزئینی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن