اتمام حجت مدیر سرخپوشان با بازیکنان: نظر سرمربی را جلب نکنید ، خداحافظ !


اتمام حجت مدیر سرخپوشان با بازیکنان: نظر سرمربی را جلب نکنید ، خداحافظ !

مدیر تیم تراکتور تاکید کرد که بازیکنانی که نظر سرمربی این تیم را جلب نکنند از جمع تراکتوری ها جدا خواهند شد.

علی‌اکبر ذوالمجیدیان در گفت و گو با رکنا ، در مورد شرایط تیم تراکتور در اردوی ترکیه اظهار داشت: اردوی تیم از ۲۰ آبان در شهر آنتالیا برپا شده و همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش می‌رود. شرایط و امکانات سخت افزاری و آب و هوای محل اردو فوق العاده‌است و جا دارد از زنوزی که چنین شرایطی برای آماده‌سازی تیم فراهم کرده، تشکر کنم. امیدوارم در ادامه نتیجه خوبی از این اردو گرفته و عملکرد بهتری در مسابقات لیگ داشته باشیم.

وی با اشاره به برنامه باشگاه تراکتور برای نقل‌و‌انتقالات زمستانی تصریح کرد: مدیرعامل و سرمربی تیم در خصوص نقل‌و‌انتقالات تیم در نیم فصل چندین جلسه برگزار کرده‌اند و قطعا مدیریت باشگاه و هیات مدیره تمامی خواسته‌های بردیف را برآورده خواهند کرد. قطعا هر تیمی نیاز به جذب بازیکن و تعییر در راستای اصلاح ضعف‌ها دارد در نتیجه ما هم برای استفاده از فصل نقل‌وانتقالات پیش رو برنامه داریم.

مدیر تیم تراکتور ادامه داد: نفراتی که نتوانند نظر مثبت بردیف را جلب کنند، از جمع ما جدا خواهند شد. البته تا این لحظه هیچ بازیکنی درخواست جدایی نداده است چرا که هنوز نقل‌وانتقالات نیم فصل فرا نرسیده و تمامی نفرات با ما قرار داد دارند. از این رو فعلا تمرکز خود را روی تمرینات گذاشته، در زمان مناسب در مورد لیست بازیکنان اقدام خواهیم کرد.

ذوالمجیدیان در مورد عملکرد تیم تراکتور و تغییرات احتمالی در تاکتیک این تیم گفت: عملکرد تراکتور در ۱۱ هفته ابتدایی مسابقات خوب بود. بردیف و کادرفنی‌اش بسیار باتجربه و کاربلد هستند و موفق شدند نظر عوامل باشگاه را به خود جلب کنند‌. در خصوص تغییر احتمالی سیستم تیم برای نیم فصل دوم، من نمی‌توانم نظر بدهم چون مسئولیت فنی با بردیف است. دخالت در امور اینچنینی خلاف کار حرفه‌ای است و من فقط برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟