فرصت ویژه نکو به امیدهای فولاد (عکس)


فرصت ویژه نکو به امیدهای فولاد (عکس)

با تصمیم جواد نکونام، 2 بازیکن تیم امید فولاد به تمرینات بزرگسالان اضافه شدند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از منتفی شدن حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی فوتبال، تمام تمرکز او روی آغاز دوباره بازی های لیگ برتر و کسب پیروزی در بازی های پیش رو، برای رسیدن به رتبه های بالای جدول است.

چند روز پیش و در گفتگویی که نکونام با رسانه این باشگاه داشت، او اعلام کرد که در نقل و انتقالات نیم فصل، تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد می کند و به همین منظور، رصد 2 بازیکن جوان از رده های پایه، اولین اقدام او در این راه بوده است.

رسانه رسمی فولادی ها امروز در خبری عنوان کرد که با نظر جواد نکونام سرمربی این تیم، عادل آرغند و محمد زورمند 2 بازیکن تیم امید فولاد خوزستان به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: جواد نکونام سرمربی تیم فولاد روز گذشته به همراه دیگر اعضای کادرفنی خود از نزدیک دیدار تیم‌های امید فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان را از نزدیک مشاهده کرده بود و این دو ‌بازیکن با نمایش درخشان در این دیدار به تمرینات بزرگسالان دعوت شدند.

با این تصمیم جالب توجه نکونام، سایر بازیکنان رده امید باشگاه فولاد نیز این انگیزه را به دست آوردند که با درخشش در ترکیب تیمشان، به تمرینات رده بزرگسالان اضافه شده و فرصت بازی در لیگ برتر را به دست بیاورند.

فرصت ویژه نکو به امیدهای فولاد (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر