اسرار لاغری؛ 3 تا خوردنی خوشمزه و سفید که اجازه نمی دهد لاغر شوید!


اسرار لاغری؛ 3 تا خوردنی خوشمزه و سفید که اجازه نمی دهد لاغر شوید!

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که با وجود ورزش کردن، تغذیه سالم و کنترل شدید ولع خود برای خوردن دسرهای خوشمزه، باز هم نتوانسته‌اید وزنتان را کاهش دهید؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ اسرار لاغری؛ برای اینکه در کاهش وزن موفق باشید، باید خوراکی‌های مغذی بخورید، کالری کمتری مصرف کنید و از لحاظ بدنی فعالیت داشته باشید. اما اگر کابینت‌های آشپزخانه پر از خوراکی‌های وسوسه‌کننده باشد، پایبند ماندن به اهداف خود برای لاغری و کم کردن وزن دشوار می‌شود. هنگامی که تصمیم به کاهش وزن می‌گیرید، باید بعضی از غذا های فرآوری شده به رنگ سفید را از رژیم غذایی خود حذف کنید .

آرد سفید

شما باید کاری کنید که آرد های سالم (مثل آرد گندم و برنج و...)؛ جایگزین آرد سفید شود و طعم خوشمزه اش را هم حفظ کند؛ چرا که آرد سفید عاملی برای سوء هاضمه، یبوست، دیابت نوع ۲ و چاقی است.

جوش شیرین

یکی از اسرار لاغری این است که باید بدانید جوش شیرین که نام شیمیایی آن سدیم بی کربنات است، برای پف کردن مواد غذایی در خوراکی های مختلف مثل پیتزا، نان و غذاهای مخمری استفاده می شود؛ اما گوارش را سخت می کند و عاملی برای نفخ، سنگینی شکم، چاقی و بیماری های مختلف است؛ پس تا حد ممکن جوش شیرین را در وعده های غذایی خود استفاده نکنید.

شکر سفید

از مصرف شکر های فرآوری شده خودداری کنید، زیرا شکر سفید باعثِ چاقی، بیماری قلبی و افزایش سطح کلسترول ناسالم می‌ شود و کنترل اشتها را به هم می ریزد؛ همچنین عاملی برای ناتعادلی هورمون سیری و گرسنگی است. به جای آن باید از شکر طبیعی یا شکر قهوه ای استفاده کنید.

منبع: akairan

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی