نتیجه بازی ایران و انگلیس


نتیجه بازی ایران و انگلیس

بازی تیم ملی ایران و انگلیس ساعت 16.30 در باشگاه الخلیفه بغداد برگزار می‌شود. اما نتیجه این بازی چیست و چه پیش‌بینی‌هایی درباره آن وجود دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز 30 آبان ماه دو تیم ایران و انگلستان در اولین دور مسابقات جام جهانی به مصاف هم می‌روند. مسابقه‌ای که اکثر پیش‌بینی‌ها معتقدند برنده آن انگلیس است و ایران بازی را به این کشور می‌بازد.

چند روز قبل، نشریه «دیلی میل» به سراغ برخی از کارشناسان رفته و از آنها درباره نتیجه بازی ایران و انگلیس سوال کرده است.کریس ساتن، یکی از این کارشناسان است که پیش‌بینی کرده نتیجه بازی ایران و انگلیس یک بر صفر به نفع انگلیس است. مارتین کیون هم پیش‌بینی پیروزی انگلستان را دارد و گفته احتمالا ایران از این تیم دو گل خواهد خورد. یان لیدی‌من، هم پیش‌بینی پیروزی انگلیس را کرده اما احتمال داده که ایران بتواند یک گل به حریف خود بزند.

در این دور از مسابقات جام جهانی چهار تیم ایران، انگلیس، آمریکا و ولز در یک گروه قرار دارند و ایران در این دور از مسابقات باید به مصاف این سه تیم برود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر برابر انگلیس از پیراهن قرمز استفاده خواهد کرد و انگلیس نیز پیراهن سفید خود را بر تن می‌کند.

نتیجه نیمه اول

تیم ملی ایران در نیمه نخست با پذیرفتن سه گل از تیم ملی انگلیس بازنده به رختکن رفت. این اتفاق در حالی رخ داد که علیرضا بیرانوند دروازبان اول تیم ملی در دقایق ابتدایی مسابقه از ناحیه صورت مصدوم شد و جای خود را به سید حسین حسینی داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مصدومیت عالیشاه تا چه حد جدی است؟