پلیس: شبکه سازمان یافته نفاق در اصفهان منهدم شد / 4 نفر بازداشت شدند


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سازمان یافته شبکه نفاق در عملیات پیچیده و هوشمندانه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اصفهان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوص...

پلیس: شبکه سازمان یافته نفاق در اصفهان منهدم شد / 4 نفر بازداشت شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سازمان یافته شبکه نفاق در عملیات پیچیده و هوشمندانه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در این خصوص اظهار داشت: به دنبال طراحی فتنه جدید دشمن برای ایجاد آشوب و ناامنی در میهن اسلامی و تحرکات برخی عناصر مرتبط با گروه‌های معاند و ضد انقلاب خارج‌نشین اعضای یک باند سازمان یافته شبکه نفاق در رصد هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفتند.

وی افزود: سرانجام با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی و هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی اعضای این باند طی یک عملیات پیچیده و هوشمندانه در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از محل اقامت آنان تعداد 50 عدد کوکتل مولوتف، تعداد قابل توجهی اعلامیه، بیسیم، اسپری رنگ برای شعار نویسی، کیس رایانه و وسایل فنی که از طریق آنها با سرشبکه های نفاق خارج نشین ارتباط برقرار می کردند کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اعضای این باند 4 نفر هستند که طی اعترافات بدست آمده از آنها قصد انجام عملیات خرابکارانه، ایجاد آشوب و ناامنی و تحریک مردم را داشتند گفت: متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شده و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر همدستان و افراد مرتبط با این باند در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه نیروهای فراجا پاسدار امنیت مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: دشمنان این ملت باید بدانند که حافظان و مدافعان امنیت محکم و استوار در صحنه ایستاده‌اند و اجازه فتنه‌انگیزی به آنان را نخواهند داد و به فرموده مقام معظم رهبری این شرارت‌ها جمع خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی