عملیات تروریستی در ایذه فاز جدیدی از فتنه دشمن را نشان داد


عملیات تروریستی در ایذه فاز جدیدی از فتنه  دشمن را نشان داد

حجت الاسلام غبیشاوی، عملیات تروریستی در شهرستان ایذه را فاز جدیدی از فتنه دشمن دانست و گفت: ترور‌های کورکورانه که شهروندان عادی را هدف قرار داده نشانه شکست و ناکامی دشمنان در اغتشاشات اخیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، ظهر امروز جمعه (۲۷ آبان) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه آبادان، با محکوم خواندن حادثه تروریستی در شهرستان ایذه و ضمن تسلیت به خانواده های داغدار و مردم شهیدپرور استان خوزستان، با بیان اینکه حادثه تلخ در این شهر تنها تعرض به جان و مال مردم بی‌گناه از سوی مزدوران دشمن نیست، اظهار کرد: این عملیات تروریستی فاز جدیدی از فتنه دشمن است، این اقدام در کشوری مسلمان و دارای اقتدار رخ داده و اینگونه فتنه‌ها قابل پیش‌بینی هستند و هرگز باعث تضعیف ایران اسلامی نخواهند شد.

خطیب نماز جمعه آبادان با بیان اینکه این ترور‌های کورکورانه که شهروندان عادی را هدف قرار داده نشانه شکست و ناکامی دشمنان در اغتشاشات اخیر است، افزود: دشمنان از اینکه نتوانستند با جنگ رسانه‌ای و ترکیبی مردم را با خود همراه کنند عصبانی اند و مانند ترور‌های کور دهه ۶۰، امروز هم به این رویه روی آورده است، اما امت اسلامی ایران دست آنها را خوانده اند.

وی تصریح کرد: درست است که مردم انتظار‌هایی از مسئولان و عملکرد آنان دارند، اما اصل نظام برای مردم خط قرمز است و آنان خدشه دار شدن استقلال مملکت را قبول نمی‌کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی، مردم را همواره پشتیبان نظام و انقلاب خواند و اضافه کرد: دشمن باید بداند اصل نظام خط قرمز امت اسلامی ایران است چرا که مردم برای آن کلی هزینه داده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دوران سلطنت طاغوت و حضور آمریکا در ایران نیز اشاره کرد و ادامه داد: زمانی آمریکا ثروت و معادن ایران را به تاراج می‌برد و در این کشور آقایی می‌کرد اما زمان سلطه تمام شده و مردم مقابل دشمن ایستاده‌اند.

امام جمعه آبادان، جهاد تبیین را از وظایف و رسالت نخبگان و اهل قلم برشمرد و گفت: اهالی هنر، رسانه و نخبگان باید جهاد تبیین را در پیش بگیرند و از هنر و قلم خود در راه روشنگری افکار عمومی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه این ۲ قشر تاکنون نمره قبولی نگرفتند و از این پس باید با روشنگری خود اهداف دشمن را ترسیم کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی، همچنین با بیان اینکه مردم باید هوشیار باشند و جنگ رسانه‌ای دشمن را دست کم نگیرند خاطر نشان کرد: مردم اخبار موثق را از منابع داخلی پیگیری کنند.

وی خواستار حمایت تمام قد مسئولان شهری از شهردار جدید آبادان شد و بیان کرد: شهردار جدید از جوانان انقلابی و جهادی است که باید برای رفع مشکلات به وی کمک کرد.

خطیب نماز جمعه آبادان همچنین مبارزه با فساد را یکی از وظایف اصلی شهردار آبادان دانست و عنوان کرد: آب‌های سطحی پس از باران مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است که از شهردار جدید می خواهیم دفع آب‌های سطحی در کوچه و خیابان‌ها را در اولویت کار خود قرار دهد.

وی به کارهای زمین مانده در این شهرستان اشاره کرد و یاد آور شد: این شهرستان ظرفیت‌های فراوانی از جمله سه نماینده در مجلس، پالایشگاه، پتروشیمی، گمرک، بنادر و دریانوردی و منطقه آزاد و ... دارد لذا باید از این ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم استفاده بهینه کرد.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه