«لوپتو» رقیب «پسر دلفینی» نیست


«لوپتو» رقیب «پسر دلفینی» نیست

تهیه کننده انیمیشن لوپتو گفت: انیمیشن «پسر دلفینی» رقیب ما نیست و دوست ماست و تولیدکنندگان انیمیشن با هم همکاری خوبی دارند.

انیمیشن کمدی-موزیکال «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی محصول کرمان است که از ۱۱ آبان ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.

«لوپتو» در کمتر از یک ماه توانسته بیش از سه میلیارد فروش داشته باشد و مخاطبان متعددی را به سوی خود بکشاند.

محمد حسین صادقی تهیه کننده انیمیشن «لوپتو» گفت: ما در استودیوی فراسوی بیشتر کارهای تلویزیونی تولید کرده‌ایم و «لوپتو» اولین پروژه سینمایی ما است.

«لوپتو» رقیب «پسر دلفینی» نیست

صادقی افزود: انیمیشن «لوپتو» یک انیمیشن شاد و مفرح است و چون یک فضای انرژی بخش و امید آفرین برای بچه‌ها دارد تا به الآن استقبال خوبی داشته است.

او ادامه داد: امیدوار هستم مخاطبین عزیز، کودکان و خانواده‌هایشان با تماشای این فیلم در سالن های سینما از ما تولید کنندگان حمایت کنند تا اتفاقات خوبی بیوفتد.

«لوپتو» رقیب «پسر دلفینی» نیست

اکران «لوپتو» در استان کرمان

صادقی در خصوص برنامه‌های استان کرمان گفت: ما برنامه‌های خوب و تبلیغات محیطی مناسبی در کرمان داریم. همچنین سعی بر این است که در مدارس کرمان اکران‌های دانش‌آموزی داشته باشیم تا همه دانش‌آموزان کرمانی بتوانند این انیمیشن را تماشا کنند.

«لوپتو» رقیب «پسر دلفینی» نیست

«لوپتو» در کنار «پسردلفینی»

محمدحسین صادقی گفت: انیمیشن «پسر دلفینی» رقیب ما نیست و دوست ما است. خداراشکر انیمیشن جامعه همگرایی دارد و همه استودیوها، تهیه کنندگان و تولیدکنندگان انیمیشن باهم همکاری و روابط خوبی دارند.

این تهیه کننده ادامه داد: همچنین پیشرفت انیمیشن در ایران به همه ما کمک می‌کند؛ از این رو هر فیلمی که سینماها بفروشند هر بلیطی برای هر فیلمی چه برای پسر دلفینی و چه برای لوپتو هردو کمک به کل جامعه انیمیشن است.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: من برای موفقیت پسر دلفینی خیلی خوشحال هستم و امیدوارم فروش بیشتری داشته باشد. همچنین امیدوار هستم لوپتو هم اتفاقات خوبی را رقم بزند.

سریال «جزیره قلدرها» محصول جدید تلویزیونی

صادقی گفت: ما انیمیشن سریالی سربازان بین الملل، بیشه، گزینه‌های روی میز را ساخته ایم و به تازگی سریال جزیره قلدرها را تمام کرده‌ایم که قرار است به زودی از شبکه نهال پخش شود. همچنین درحال حاضر در حال کار بر روی فیلمنامه‌های آثار بعدیمان هستیم که امیدوار هستم فیلم سینمایی خوب دیگری تولید کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی