نشست «جوانان، امید، آینده» برگزار می‌شود


نشست «جوانان، امید، آینده» برگزار می‌شود

فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین جلسه از ویژه برنامه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، فردا چهارشنبه ۲ آذر نشست «جوانان، امید، آینده» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جدیدترین جلسه از ویژه‌برنامه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با موضوع «جوانان، امید، آینده» فردا چهارشنبه ۲ آذر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

در این جلسه، حمید سرو درباره موضوع امید و جوانان که از مهم‌ترین محورهای این بیانیه است صحبت کرده و ابعاد جدیدی از آن را بیان می‌کند. او هم‌چنین درباره «آینده‌نگری» در این بیانیه سخنانی را بیان می‌کند.

ویژه برنامه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با حضور برترین اساتید حوزه و دانشگاه در قالب جلسات تخصصی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شده و مهم‌ترین بندهای بیانیه گام دوم انقلاب را واکاوی می‌کند.

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب خطاب به ملت ایران منتشر شد، چراغ راهی روشن برای ادامه باشکوه انقلاب اسلامی در فصل دوم آن است. ضرورت تبیین ویژگی و به‌کارگیری فرازها و راهکارهای مهم این بیانیه به‌عنوان دستورالعملی اجرایی برای حل مشکلات کشور یکی از مسئولیت‌های مهم دستگاه‌های فرهنگی به شمار می‌رود. از این روی، فرهنگسرای اندیشه با برگزاری سلسله جلسات «آشنایی کلی با بیانیه گام دوم انقلاب» تلاش دارد گامی روبه جلو در این زمینه بردارد.

این ویژه برنامه روز چهارشنبه ۲ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و ورود به آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان