جوان‌گرایی در بدنه مدیریتی استان تهران شکل گرفته است


جوان‌گرایی در بدنه مدیریتی استان تهران شکل گرفته است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: جوان‌گرایی در بدنه مدیریتی استان تهران شکل گرفته و امروز لشکری از جوانان متخصص وارد لایه‌های مختلف مدیریتی استان تهران شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه ۱ آذر ماه) در مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید تهران که در محل وزارت کشور و با حضور وزیر کشور و چند تن از نمایندگان استان تهران در محل وزارت کشور برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: استان تهران استانی ویژه است که ما نیز این استان را در شرایط خاصی تحویل گرفتیم. در مقطع ابتدایی با همه‌گیری کرونا مواجه بودیم و امروز در مقطع انتهایی با ناامنی‌های اخیر روبرو هستیم.

وی خطاب به وزیر کشور با ارائه گزارشی رویکردی و عملکردی از اقدامات صورت گرفته در استان تهران، تصریح کرد: علاوه بر اینها موضوعاتی همچون سیل، آلودگی هوا، گسترش کم‌نظیر گرد و غبار و هدفمندی یارانه‌ها وقت و توان زیادی از مجموعه گرفت.

منصوری تاکید کرد: جوان‌گرایی در بدنه مدیریتی استان تهران شکل گرفته است. امروز لشکری از جوانان متخصص وارد لایه‌های مختلف مدیریتی استان تهران شده‌اند. متوسط سن مدیریت استان تهران ده سال جوان شده و این به معنای سرمایه‌سازی برای انقلاب اسلامی است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه کار میدانی و جهادی در بخش رویکردی در اولویت کارکنان استانداری بوده است، عنوان کرد: اینکه بیش از ۱۶۰ روز میان مردم شهرستان‌ها حضور داشته‌ایم باعث افتخار ما است. مردم‌داری و حضور در بطن مردم از نقاط افتخار عملکردی این مدت مدیران استان تهران بود که به تبعیت از سلوک دولت سیزدهم به صورت مستمر در این مدت صورت گرفت. گره گشایی مستقیم از مسائل مردم توسط استانداری و دستگاه‌های اجرایی در استان تهران ستودنی بود.

وی ضمن بیان عملکردهای استانداری تهران در حوزه‌های مختلف، به کارنامه اقدامات اخیر در حوزه سیاسی و امنیتی اشاره کرد و گفت: هماهنگی خوبی میان اعضای شورای تامین صورت گرفت و گاهی جلسات تا صبح ادامه پیدا می‌کرد. به نظر می‌رسد با توجه به اتفاقات مختلف امنیتی در یک سال گذشته استان تهران نمره قابل قبولی در این عرصه می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه