ساخت نماهنگ «مهد همدلی» در حمایت از تیم‌ملی فوتبال به‌همت بچه‌های مسجد


ساخت نماهنگ «مهد همدلی» در حمایت از تیم‌ملی فوتبال به‌همت بچه‌های مسجد

منشی‌زاده از تولید نماهنگ «مهد همدلی» به منظور حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی قطر و توسط کانون فرهنگی‌هنری «غدیر» یزد خبر داد.

«محسن منشی‌زاده» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از تولید نماهنگ «مهد همدلی» خبر داد و اظهار کرد: این نماهنگ در پی برخی حواشی ایجاد شده برای تیم ملی فوتبال و به منظور حمایت از ملی‌پوشان برای حضور پرقدرت و غیورانه در جام جهانی فوتبال قطر تولید شده است.

مدیر کانون فرهنگی‌هنری «غدیر» استان یزد، تصریح کرد: نماهنگ «مهد همدلی» به همت گروه سرود «فجر جاوید» طی سه‌چهار روز تولید و منتشر شده است تا به نوعی حمایت بچه های مسجد از ملی‌پوشان را اعلام کند.

وی درباره عوامل همکار در تولید این نماهنگ گفت: شعر «مهد همدلی» سروده مشترک «سید جلال میرعسگری» و «سمانه خلف‌زاده» است و آهنگسازی آن توسط «یوسف جهانی» انجام شده است.

منشی‌زاده در ادامه بیان کرد: سرپرستی گروه با «حسین حاتمی»، کارگردانی نماهنگ با «محمدحسین چهارمیرزایی» و مدیری تولید کار با بنده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز گروه سرود «فجر جاوید» کارهایی همچون «ایران من» را تولید کرده بود که با استقبال پرشور مخاطبان مواجه و به صورت میدانی و پاتوقی در خیابان ها و میادین اجرا شده است.

ساخت نماهنگ «مهد همدلی» در حمایت از تیم‌ملی فوتبال به‌همت بچه‌های مسجد

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته