مسئولین دانشگاه شهرکرد به‌دنبال درآمدزایی از خوابگاه و زمین چمن/ از ظرفیت دانشجویان خارجی استفاده شود


مسئولین دانشگاه شهرکرد به‌دنبال درآمدزایی از خوابگاه و زمین چمن/ از ظرفیت دانشجویان خارجی استفاده شود

رکنا: رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاون اداری، مالی و مدیریت منابع صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه رییس و هیات رییسه دانشگاه شهرکرد با هدف ارزیابی وضعیت رفاهی و بهبود امکانات موجود، از دانشگاه شهرکرد بازدید کردند.

به گزارش رکنا از چهارمحال و بختیاری؛ دکتر مسعود گنجی ضمن ابراز رضایت از وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه شهرکرد گفت: در بازدید از خوابگاه‌های دانشگاه، برنامه‌ریزی‌ها و تلاش مدیران بسیار مشهود است و خوابگاه‌های دانشگاه شهرکرد جزء باکیفیت‌ترین خوابگاه‌ها در سطح کشور است و مسائل خوابگاهی موجود، متوجه کلیه‌ دانشگاه‌های کشور است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه گفت: در راستای افزایش خوابگاه‌های دانشجویی، قراردادی با وزارت راه و شهرسازی بسته‌شده که دانشگاه باید امکانات زیربنایی از جمله زمین را به وزیر علوم گزارش دهد تا با معرفی به وزارت راه و شهرسازی این خوابگاه‌ها ساخته شود.

وی با اشاره به رتبه بندی دانشگاه شهرکرد در بین دانشگاه‌های برتر و قرار گرفتن اعضای هیات علمی دانشگاه شهرکرد در بین یک درصد برتر جهان گفت: افتخارات دانشگاه شهرکرد نتیجه تلاش معاونین، مدیران و کارشناسان این دانشگاه بوده است که با توجه به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

گنجی با تأکید بر جذب دانشجویان خارجی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان چهار محال وبختیاری نسبت به کشور عراق، این ظرفیت خوبی برای دانشگاه شهرکرد است و دانشجویان خارجی می‌توانند مبلغان خوبی برای دانشگاه باشند.

وی راه‌اندازی صندوق خیریه دانشجویی با هدف کمک به دانشجویان نیازمند درزمینهٔ هزینه‌های سرای دانشجویی (خوابگاه)، شهریه، تغذیه و دیگر مایحتاج دانشجویان نیازمند را بسیار مهم برشمرد.

دکتر یاسر پیر علی با اشاره به خوابگاه‌های دانشجویی، زمین چمن و ظرفیت‌های دانشگاه گفت: این امکانات، ظرفیت‌ خوبی برای درآمدزایی هستند که با تکمیل و تجهیز آن‌ها می‌توان در تابستان و تعطیلی دانشگاه‌ها از آن استفاده کرد.

رییس دانشگاه شهرکرد در ادامه افزود: ما از تمام ظرفیت‌های خیرین استفاده خواهیم کرد ولی با توجه به کم بودن این ظرفیت در استان نسبت به استان‌های دیگر درخواست مساعدت و توجه بیشتر به دانشگاه شهرکرد را داریم.

مصیبی دهکردی/ چهارمحال و بختیاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا