بازی به بازی پیش می‌رویم/ بوسکتس: اسپانیا می‌تواند قهرمان جهان شود


بازی به بازی پیش می‌رویم/ بوسکتس: اسپانیا می‌تواند قهرمان جهان شود

سرخیو بوسکتس اطمینان دارد که اسپانیا مثل سال 2010 می تواند قهرمان جام جهانی شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا فردا در اولین بازی خود در جام جهانی 2022 به مصاف کاستاریکا خواهد رفت و می خواهد کار را با پیروزی شروع کند. اسپانیا را یکی از مدعیان قهرمانی می دانند و سرخیو بوسکتس، کاپیتان لاروخا، نیز چنین عقیده ای دارد.

بازی به بازی پیش می‌رویم/ بوسکتس: اسپانیا می‌تواند قهرمان جهان شود

او در نشست خبری بازی با کاستاریکا گفت:«البته که می توانیم قهرمان شویم. می دانیم کار دشواری است ولی هنوز راه درازی باقیمانده و قدم به قدم باید پیش رفت. اولین بازی برابر کاستاریکاست و باید قدرتمندانه شروع کنیم. در تمام جام های جهانی که بوده ام، نتوانسته این در اولین بازی برنده شویم. امیدوارم این بار قضیه متفاوت باشد.»

بوسکتس ادامه داد:«اولین بازی شاید سخت‌ترین بازی باشد. اگر ببرید، نگاه‌تان به شرایط صعود از گروه متفاوت می شود. هر نتیجه ای غیر از پیروزی مسیر را کمی دشوار می کند. برد به شما آسودگی خاطر می دهد به خصوص که در تیم ما بازیکنانی که تجربه حضور در جام جهانی را دارند، زیاد نیستند.»

وضعیت آنسو فاتی:«شرایط او را خوب می بینم. شاید در بارسا نتوانسته مثل سابق دقایق زیادی بازی کند ولی او مورد اعتماد کادر فنی تیم ملی قرار گرفت و لوییس انریکه به او اطمینان دارد. فاتی خوب تمرین کرده و آماده است.»

شرایط اسپانیا در آستانه بازی با کاستاریکا:«به خوبی آماده شده‌ایم و می دانیم که چه توانایی هایی داریم. تیمی هستیم که شکست دادن‌مان سخت است و این نقطه قوت بزرگ ما محسوب می شود.»

بوسکتس سابقه قهرمانی با اسپانیا در جام جهانی 2010 را دارد و می تواند اولین بازیکن اسپانیایی شود که 2 فینال جام جهانی را تجربه کرده است:«واضح است که به این موضوع فکر کرده ام اما تمرکز اصلی روی بازی فرداست و از حالا فکر کردن به فینال درست نیست. بازی به بازی پیش خواهیم رفت.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر