جام‌جهانی 2022 قطر/ بوسکتس: درباره بازنشستگی صحبت نمی‌کنم / تمام تیم‌های گروه ما قوی هستند


جام‌جهانی 2022 قطر/ بوسکتس: درباره بازنشستگی صحبت نمی‌کنم / تمام تیم‌های گروه ما قوی هستند

بوسکتس درباره موضوعات بی شماری از آینده خود در بارسلونا تا احتمال بازنشستگی از فوتبال بین‌المللی صحبت کرد.

به گزارش رکنا، در حالی که اسپانیا قرار است فردا رقابت‌های خود در جام‌جهانی 2022 را آغاز کند، سرجیو بوسکتس کاپیتان لاروخا با MARCA گفت‌وگو کرد و در طی آن درباره موضوعات بی شماری از آینده خود در بارسلونا تا احتمال بازنشستگی از فوتبال بین‌المللی صحبت کرد. .

بوسکتس در مورد حضور در چهارمین جام‌جهانی خود گفت:نمی‌توانستم چنین چیزی را تصور کنم. آرزو داشتم بتوانم با تیم ملی در جام‌جهانی بازی کنم. من خیلی جوان و در سن 21 سالگی به آفریقای جنوبی رفتم و به بهترین نحو انجام شد. من در کنارم هم تیمی‌هایی بودم که از تلویزیون آن‌ها را تماشا می‌کردم و آن‌ها برای من الگو بودند. حالا من خودم در آن طرف هستم، در چهارمین جام‌جهانی‌ام، اما رویایم همان است.

کاپیتان اسپانیا و بارسلونا در پاسخ به این سوال که آیا او همچنان رویای قهرمانی مجدد در جام‌جهانی را در سر می‌پروراند، پاسخ داد: البته که بله! اولاً، چون من آدم بسیار مثبتی هستم. اما بیش از همه به این دلیل که من به گروه، به کاری که تیم انجام می‌دهد، به مربی اعتقاد دارم. چرا نباید تا آخر بجنگیم؟

بوسکتس با تجربه‌ترین بازیکن تیم در حال حاضر است که جوانان با استعداد زیادی دارد. این بازیکن 34 ساله در مورد اینکه چه حسی دارد که یک چهره ارشد در رختکن است، گفت: [می‌خندد] به بسیاری از مردم می‌گویم که وقتی در خانه با بچه‌هایم هستم و وقتی اینجا می‌آیم و باید ارتباط را قطع کنم، ولی حتی بدتر می‌شود. این قانون فوتبال است و حالا من کهنه کارترین، کاپیتان هستم. احساسی که دارم این است که به گروه بزرگی تعلق دارم که همه دوست دارند بخشی از آن باشند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین کار را انجام دهیم.

بوسکتس در مورد اینکه باید استعدادهای جوانی مانند پدری، گاوی و نیکو ویلیامز را در اردوی تیم ملی راهنمایی کند، گفت: بیشتر گاوی! این چیزی است که در مورد جوانی وجود دارد. آن‌ها ممکن است بیشتر شوخی کنند، اما وقتی مسئله آمدن به زمین به میان می‌آید، همه به حرف بزرگ‌ترها گوش می‌دهند.

او در خصوص گاوی گفت: او خیلی پر جنب و جوش است. من خوش شانس هستم که او در تیم من حضور دارد. هیچ کس او را برای شخصیت و شدت بازیش نمی‌تواند شکست دهد. او آورده‌های بسیار خوبی برای تیم دارد و نکات دیگر را باید اصلاح کند. درچنین سنی چیزهایی را تصور کنید که او می‌تواند به کارنامه خود اضافه کند.

بوسکتس در مورد اینکه اگر او مقابل این جوان 18 ساله قرار می‌گرفت، گفت: بله، ما متفاوت هستیم. وقتی چنین حریفی دارید، کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال نقاط قوت خود و نقاط ضعفی باشید که ممکن است داشته باشد.

بوسکتس با انتقال از یک بازیکن جوان بارسلونا به جوان دیگر، در مورد آنسو فاتی صحبت کرد که چند سال گذشته را به دلیل مصدومیت سپری کرده است، اما در تیم اسپانیا برای جام‌جهانی حضور دارد: من فکر می‌کنم او خیلی خوب کار می‌کند. قرار گرفتن در لیست جام‌جهانی یک تقویت و کمک فوق‌العاده بود. او آنقدر که می‌خواست در بارسا بازی نمی‌کند. او از یک مصدومیت طولانی می‌آید و دوران انطباق را پشت سر می‌گذارد. فاتی آماده است خیلی بیشتر بازی کند. امیدوارم او در سطح خودش باشد، زیرا او بازیکن متفاوتی است و می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

بوسکتس در مورد اینکه آیا آنسو به دلیل مصدومیت آسیب دیده است یا خیر، گفت: او برای مدت طولانی از پویایی تیم خارج بود. فقط او می‌داند که در آن مرحله چه رنجی کشیده است. کمک نکردن بدترین چیز برای یک بازیکن است. اما من مطمئن هستم که این مشکلات او را قوی‌تر خواهند کرد. اما این مربوط به گذشته است، که دیگر وجود ندارد، فقط حال و آینده وجود دارد. و او به ما کمک زیادی خواهد کرد.

بوسکتس همچنین به نظر می‌رسد تایید کرده است که این آخرین جام‌جهانی او خواهد بود، پاسخ داد: به نظر می‌رسد. چهار سال دیگر، من به اندازه کافی بزرگ خواهم شد. اما من به این موضوع فکر نمی‌کنم، فقط به رویای که دارم، برای کمک به تیم ملی فکر می‌کنم. فکر می‌کنم می‌توانیم تیم قهرمان گذشته باشیم که شکست دادن آن بسیار دشوار است. سایر تیم‌های ملی مقابل اسپانیا رنج می‌برند. امیدوارم بتوانیم برای رسیدن به هدفمان خوب باشیم. این چهارمین جام‌جهانی من است، اما هیجان همان است که در آفریقای جنوبی بود.

این هافبک همچنین به نزدیک بودن بازنشستگی از فوتبال بین‌المللی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این فصل هنوز باقی مانده‌ام . من الان یا زمانی که جام‌جهانی تمام شود تصمیمی نمی‌گیرم، اما همانطور که در مصاحبه‌ای که قبل از مسابقات قهرمانی اروپا انجام دادیم، به شما گفتم، این کار ( بازنشستگی ) نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شود.

بوسکتس در مورد انتقادهایی که از سوی برخی از طرفدارانش که ادعا می‌کنند سرعتش کم شده است، می‌گوید:وقتی در خط مقدم، در کانون توجه دائمی، در تیم ملی و در بارسلونا هستید، این یک امر عادی است. به خصوص وقتی در یک بازی برنده هم نمی‌شوید من اولین کسی هستم که از خودم بسیار انتقاد می‌کنم. من هرگز بازیکن سریعی نبودم، برعکس. اما من احساس خیلی خوبی دارم. پیش از این چیزی که من می‌خواهم این است که از خودم لذت ببرم و این بحث‌ها برای کسانی است که باید اینطور بحث‌ها را داشته باشند.

گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده بوسکتس وجود دارد و قرارداد او در پایان فصل به پایان می‌رسد. گزارش‌های اخیر حتی حاکی از آن بود که این بازیکن 34 ساله در ژانویه پیشنهاد جدایی از باشگاه را داده بود، اما ژاوی این ایده را رد کرد.

بوسکتس در پاسخ به این ادعاها گفت که چنین بحثی در کار نبوده و گفت: من با مربی و رییس زیاد صحبت می‌کنم. دوست‌دارم احساس مفید بودن کنم نه اینکه مشکل‌ساز باشم. اما این مورد بحث نشده است، من چیز خاصی را مطرح نکردم.

کاپیتان بارسلونا و اسپانیا در مورد مدعی‌های خود برای جام‌جهانی گفت: برزیل و آرژانتین بسیار قوی هستند و افراد فوق‌العاده‌ای دارند و این چیزی است که در زمان‌های خاص کمک می‌کند. اما تیم‌های زیادی وجود دارند که در فرم خوبی هستند. خیلی موارد روی جام‌جهانی تاثیر می‌گذارد. اما ما نباید انرژی زیادی را صرف این موضوع کنیم. ما باید روی خودمان و روی بازی بعدی تمرکز کنیم. ما در چند تورنمنت اخیر دیدیم که تعیین یک مسیر ممکن (صرفا صعود) هیچ فایده‌ای ندارد. آنچه مهم است کاستاریکا و گروهی است که کاملأ قوی هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زهرا داوودنژاد چگونه سلطان نوشابه شد؟ + بیوگرافی و تنها عکس همسر جذابش !