جلسه شورای اقامه نماز بازنشستگان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد


جلسه شورای اقامه نماز بازنشستگان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد

جلسه شورای اقامه نماز صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویر احمد، با هدف ترویج فرهنگ نماز در میان نسل جدید حاضر در خانواده بازنشستگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، امروز چهارشنبه (۲ آذر) مدیر ستاد اقامه نماز استان در جلسه شورای اقامه نماز صندوق بازنشستگی استان به همراه کارشناسان نظارت و ارزیابی شرکت کرده و در مورد مسائل مربوط به توسعه و ترویج فرهنگ نماز در این دستگاه و در بین جامعه مخاطب بازنشستگان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در ابتدا مدیر صندوق بازنشستگان سخنانی پیرامون اهمیت ادای نماز، بالاخص اقامه نماز جماعت و نماز اول وقت و از همه مهمتر اثرات عملی نماز در زندگی انسان ها بیان کرد.

جلسه شورای اقامه نماز بازنشستگان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد

وی اظهار کرد: با پیگیری و همکاری ستاد اقامه نماز می شود از وجود بازنشستگان خبره استان به صورت افتخاری و داوطلب استفاده و فعالیت عالی برای فرهنگ ترویج و توسعه نماز انجام داده شود.

در ادامه مدیر ستاد اقامه نماز استان گفت: خدای متعال، لطف ویژه و اقبال خاصی به نمازگزاران دارد و توجه او به بنده، سبب کمال و سعادت و رستگاری او است و با استفاده از برپایی این فریضه الهی می شود خود، خانواده، و جامعه را از منکرات و آلودگیهای اجتماعی باز داشت؛ نماز محوری است برای تمام امور زندگی و اصل بر نماز جماعت خواندن است.

جلسه شورای اقامه نماز بازنشستگان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد

«رضا قاسمی» با بیان فضائل ملکوتی نماز تصریح کرد: ترویج نماز با اقدام مشترک بین ستاد اقامه نماز و مدیریت صندوق بازنشستگی استان می تواند در میان خانواده بزرگ بازنشستگان با عنوان گامی موثر قلمداد شود.

وی افزود: این موضوع علاوه بر شرعی بودنش یک موضوع حاکمی و حکومتی است و در قبال آن وظیفه قانونی هم داریم.

قاسمی بیان کرد: با اجرا و علمی کردن این فریضه الهی، میتوان بستر یک جامعه عالی را فراهم کرد و با استفاده از ظرفیت ستاد اقامه نماز و تجربیات بازنشستگان در راستای ترویج این فریضه برنامه های خوبی در سطح استان و کشور پیاده کرد.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیا رابطه دهانی از نظر اهل سنت جایز است؟