شاسی بلند جدید ایران‌خودرو بهمن‌ماه امسال رونمایی می‌شود


شاسی بلند جدید ایران‌خودرو بهمن‌ماه امسال رونمایی می‌شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در بازدید از فرآیند پروژه آماده‌سازی و تولید بدنه خودروی ری‌را، از عرضه و تولید یک محصول شاسی بلند جدید با همکاری یک برند خارجی در آینده نزدیک خبر داد.به گزارش پدال و به نقل از ایکوپرس، مهدی خطیبی با بیان‌ این‌که...

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در بازدید از فرآیند پروژه آماده‌سازی و تولید بدنه خودروی ری‌را، از عرضه و تولید یک محصول شاسی بلند جدید با همکاری یک برند خارجی در آینده نزدیک خبر داد.

شاسی بلند جدید ایران‌خودرو بهمن‌ماه امسال رونمایی می‌شود

به گزارش پدال و به نقل از ایکوپرس، مهدی خطیبی با بیان‌ این‌که پروژه محصولات جدید طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است، گفت:

محصول ری‌را در نیمه‌های سال آینده وارد بازار خواهد شد، اما قبل از آن و هم زمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه امسال، محصول جدید دیگری عرضه خواهیم کرد.
محصول جدید ایران‌خودرو، خودرویی شاسی بلند است که با همکاری یکی از شرکت‌های خارجی به تولید خواهد رسید و طبق برنامه دو هزار دستگاه از این خودرو به صورت قطعات نیمه منفصله (SKD) تولید خواهد شد و بعد از آن نیز مرحله تولید با قطعات منفصله (CKD) با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار دستگاه آغاز خواهد شد. میزان داخلی سازی این محصول در مرحله مونتاژ قطعات منفصله ۲۰ درصد خواهد بود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، محصولات جدید را در کنار دارا بودن استانداردهای ۸۵ گانه، مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان دانست و خطاب به مدیران طراحی و توسعه محصولات گفت:

باید در این زمینه سلایق مشتریان به ویژه جوانان مورد توجه قرار گرفته و خودرویی متناسب با آن عرضه شود. با توجه به تعهدی که به وزارت صمت داده‌ایم، ری‌را در مرحله نمونه‌سازی صنعتی برای کالیبراسیون و آغاز آزمون‌های مختلف است.

شاسی بلند جدید ایران‌خودرو بهمن‌ماه امسال رونمایی می‌شود

خطیبی با بیان این‌که پنج دستگاه ری‌را با رنگ‌های متنوع تولید شده و با دریافت مجوز پلاک موقت، آماده انجام آزمون‌های جاده‌ای می‌شود، خبر از آغاز پروژه طراحی نسخه برقی ری‌را داد.

مدیرعامل ایران خودرو بر اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در زمان مقرر تاکید و از برنامه جدی شرکت برای خروج خودروهای قدیمی از خط تولید و جایگزینی آن‌ها با محصولات جدید خبر داد. وی همچنین اظهار داشت:

در دوره گارانتی و وارانتی محصولاتی که از خط تولید خارج می‌شوند، خدمات مناسب ارایه می‌شود تا مشتریان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حقوق ورودی موبایل‌های بالای 600 دلار ابلاغ شد