تسهیل فرآیندهای حقوقی امور مالیاتی در بستر الکترونیک


تسهیل فرآیندهای حقوقی امور مالیاتی در بستر الکترونیک

کارگاه آموزشی نحوه کار با سامانه‌های قضایی از قبیل ثنا، ساجد و سخا با هدف تسهیل و تسریع فرآیندهای حقوقی امور مالیاتی از طریق بستر الکترونیک برگزار شد.

تسهیل فرآیندهای حقوقی امور مالیاتی در بستر الکترونیک

به گزارش ایران اکونومیست از سازمان مالیاتی کشور، کارگاه آموزشی با حضور معاونین و روسای ادارات و کارشناسان دفتر حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور، کارشناسان دفتر حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین کارشناسان مسئول حقوقی ادارات کل امور مالیاتی شهر و استان تهران با هدف آشنایی، نحوه کار و رفع ابهامات فنی و حقوقی سامانه‌های قضایی همانند ثنا، ساجد و سخا جهت انجام ماموریت‌ها و تکالیف محوله به کارشناسان مربوطه در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه آموزشی، معاونین دفتر حقوقی و قراردادهای سازمان امور مالیاتی کشور ضمن تشریح جایگاه و اهمیت مباحث حقوقی سازمان، بر لزوم ارتقای دانش و مهارت و جدیت و پیگیری امور توسط کارشناسان حقوقی سازمان تاکید کردند.

در ادامه، رییس اداره حقوقی دفتر حقوقی و قراردادهای سازمان امور مالیاتی کشور جزئیات کار با تک تک سامانه‌های قضایی یادشده از نحوه ورود به سامانه‌ها و تکمیل اطلاعات تا الحاق و اسکن مستندات و مدارک لازم در خصوص کلیه امور حقوقی از قبیل ابلاغ الکترونیک، شکوائیه، لوایح، دادخواست و نظایر آن و نحوه پیگیری اقدامات انجام شده را تشریح کرد.

در پایان این جلسه، ضمن تاکید بر اهتمام و جدیت در راستای رفع ابهامات تخصصی و پیگیری ایرادات فنی سامانه‌های قضایی از دستگاه‌های مربوطه، همفکری و همدلی برای افزایش سرعت، دقت و کیفیت لازم در فرایند انجام تمام امور به‌ویژه مباحث حقوقی سازمان انجام گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مالیات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط