معرفی عضو نیم وجبی خانواده شیر ظرفشویی!


شیر ظرفشویی شاوری به معنای کلمه از انواع شیر آب ظرفشویی است که نصف آن زیر زمین است! این نوع شیر سینک ظرفشویی معمولاً در آشپزخانه های کوچک و بزرگ کاربرد دارد و می توانید آن را در ابعاد متفاوت تهیه کنید. شیر آشپزخانه شاوری به واسطه مکانیزم خود...

شیر ظرفشویی شاوری به معنای کلمه از انواع شیر آب ظرفشویی است که نصف آن زیر زمین است! این نوع شیر سینک ظرفشویی معمولاً در آشپزخانه های کوچک و بزرگ کاربرد دارد و می توانید آن را در ابعاد متفاوت تهیه کنید. شیر آشپزخانه شاوری به واسطه مکانیزم خود کارایی بسیار بالایی دارد و با وجود ظاهری شبیه به همه انواع شیر ظرفشویی دامنه دسترسی مناسبی به همه نقاط سینک فراهم می آورد. در این مقاله با شیر ظرفشویی شلنگدار بیشتر آشنا می شوید.

خانواده شیر سینک ظرفشویی

شیر آب ظرفشویی مانند انواع شیرآلات بهداشتی دیگر مدل های متنوعی دارد. این تنوع نه فقط در قیمت شیر ظرفشویی و ظاهر آن بلکه در عملکرد شیر آشپزخانه خود را نشان می دهد. درست است که شیر سینک ظرفشویی وظیفه رساندن آب به آشپزخانه را به عهده دارد اما امکاناتی که هر مدل فراهم می آورد متفاوت است. شیر ظرفشویی شلنگدار، شیر آشپزخانه فنری، شیر ظرفشویی دوکاره و… همه و همه اعضای خانواده شیر ظرفشویی هستند. بسته به اینکه کدام یک از این امکانات برای شما مهم تر است می توانید مناسب ترین شیر سینک ظرفشویی را انتخاب کنید.

شیر ظرفشویی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه است. دوام شیر ظرفشویی اهمیت بالایی دارد؛ چرا که در طول زمانی که فرد در خانه می گذراند، با شیر آشپزخانه سر و کار زیادی دارد. مدل های مختلف شیر ظرفشویی دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و هر یک برای استفاده خاصی طراحی شده اند. مثلا شیر ظرفشویی شاوری دارای شلنگی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است؛ و یا شیر ظرفشویی فنری ارتفاع بلند و ظاهری شیک دارد. شیر ظرفشویی دوکاره علاوه بر خروجی آب اصلی، دارای خروجی آب تصفیه نیز هست. شیر ظرفشویی دیواری برای نصب بر روی دیوار مناسب است و فضای سینک را اشغال نمی کند. قیمت شیر ظرفشویی برحسب وزن، رنگ و طرح شیر سینک ظرفشویی متفاوت است.

معرفی عضو نیم وجبی خانواده شیر ظرفشویی!

شیر ظرفشویی شاوری دقیقا چه مکانیزمی دارد؟

این نوع شیر آشپزخانه دارای یک شیلنگ شاوری به طول معمولاً ۱ متر است که در فضای زیر سینک آویزان است. در زمان مورد نیاز کاربر می تواند آبریز شیر ظرفشویی شلنگدار را از به سمت بیرون بکشد و شیلنگ را به طول مورد نظر خود از محل تعبیه آن بیرون آورد. بعد از پایان کار نیز با حرکتی ساده شلنگ به محل اولیه خود باز می گردد. قطعه ای به نام وزنه شاوری به شیلنگ آویزان است که باعث می شود آبریز پس از بازگشت شلنگ به جای اولیه خود بر روی تنه شیر آب محکم شود. پس چندان بی ربط نیست که نصف شیر ظرفشویی شاوری را زیر زمین در نظر بگیریم!

شیر ظرفشویی شاوری از محبوب ترین مدل های شیر ظرفشویی است. در علم بلند شیر شاوری، یک شلنگ با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه تعبیه شده است. علمک شیر آشپزخانه شاوری به همراه این شلنگ به راحتی از جای خود خارج می شود و پس از پایان کار در وضعیت اولیه قرار می گیرد. شیر ظرفشویی شلنگدار انتخاب مناسبی برای آشپزخانه هایی با فضای کم است که به شیرآلاتی با دامنه حرکتی بالا، جهت دسترسی به تمامی نقاط سینک، نیاز دارند. معمولاً حالت اسپری آب در شیر آلات شاوری نیز با یک دکمه فعال و غیر فعال می شود. این امکان نیز، علاوه بر مصرف بهینه آب، باعث جلوگیری از پاشش آب به اطراف سینک می گردد. قیمت شیر ظرفشویی شاوری بازه گسترده ای دارد که بر حسب وزن و مدل آن متفاوت است.

معرفی عضو نیم وجبی خانواده شیر ظرفشویی!

چرا شیر ظرفشویی شلنگدار بسیار کاربردی است؟

در میان انواع شیر سینک ظرفشویی مدل شیر ظرفشویی شلنگدار دامنه دسترسی بالاتری دارد که امکانات زیر را فراهم می آورد:

شستشوی آسان ظروف و سینک

معمولاً چرخاندن ظرف های بزرگ در داخل سینک ظرفشویی، جهت آبکشی، باعث خیس شدن اطراف می شود. به کمک یک شیر ظرفشویی شاوری می توانید به راحتی ظروف بزرگ خود را در سینک آبکشی کنید و دیگر نیازی به چرخاندن آن در همه جهات نیست. علاوه بر این، آبکشی سینک نیز به کمک شیلنگ بلند این نوع شیر آشپزخانه بسیار ساده تر و سریع تر است. در حالت عادی باید با استفاده از لیوان یا پارچ آب را بر روی نقاط مورد نظر بریزید تا مواد شوینده از سینک پاک شود. اما به کمک شیلنگ شاوری می توانید آب را مستقیم از شیر به بخش مورد نظر خود برسانید.

مناسب برای شستشوی نوازادان و خردسالان

اگر نوزاد یا فرزند خردسالی دارید که حمام کردن اون را در سینک انجام می دهید، یک شیر ظرفشویی شاوری کار شما را فوق العاده آسان می کند. معمولاً سینک ظرفشویی جادارتر است و برای استحمام فرزندان مناسب تر. شیر ظرفشویی شلنگدار می تواند حکم دوش دستی را داشته باشد و کار شما را سبک کند.

معرفی عضو نیم وجبی خانواده شیر ظرفشویی!

مجهز به حالت بارانی یا اسپری آب

بعضی ها ترجیح می دهند موقع آب کشیدن ظروف فضایی که آبریز شیر ظرفشویی پوشش می دهد بیشتر از حالت عادی باشد. خبر خوب اینکه شیرآلات شاوری مجهز به حالت بارانی یا اسپری آب است. با فشار دادن یک دکمه می توانید مدل پاشش آب را بر روی حالت معمولی یا بارانی و یا اسپری پرفشار قرار دهید.

خلاصه

همانطور که دیدید از این شیر ظرفشویی نیم وجبی به واسطه مکانیزم زیرِ زمین خود کارهای زیادی برمی آید. در صورتی که دامنه دسترسی شیر سینک ظرفشویی برای شما حائز اهمیت است می توانید میان انواع شیر ظرفشویی، شیر آشپزخانه شلنگدار را انتخاب کنید. شیرآلات ساختمانی کاویان هم افزا (https://www.kavianhamafza.com/) یکی از تولیدکنندگان قدیمی شیرآلات بهداشتی ایرانی، انواع شیر آب آشپزخانه از شیر ظرفشویی دو منظوره تا شاوری را تولید می کند. در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان می توانید اطلاعات فنی و قیمت انواع شیر ظرفشویی را مشاهده کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت