جمهوری اسلامی در برابر فتنه پیروز خواهد شد/ جنگ داخلی ایران توسط آمریکا هدایت می‌شود


جمهوری اسلامی در برابر فتنه پیروز خواهد شد/ جنگ داخلی ایران توسط آمریکا هدایت می‌شود

رکنا:همایش اجتماع بزرگ بسیجیان بدون مرز با حضور فرماندهان جبهه مقاومت از لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان، پاکستان و نیجریه در کنار فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، ابوعقیل الکاظمی معاون حشد الشعبی،ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران، خانواده شهید آرمان علی وردی، خانواده شهید فریدالدین معصومی از شهدای حرم شاهچراغ، خانواده شهید احمدی روشن، دختر شهید ابومهدی المهندس، دختر شهید عماد مغنیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رکنا، در این مراسم ناصر ابوشریف گفت: در قرآن کریم آیه درباره مسئله هدایت وجود دارد که بهترین هدایت وابستگی به دین اسلام و انقلاب اسلامی است. همچنین بهترین هدایت رویارویی با استکبار جهانی است. در قرآن به وضوح گفته شده که سرسخت ترین دشمن ما صهیونیسم است. از زمانی پیروزی انقلاب اسلامی شاهد جنگ‌های فراوانی بودیم اما انقلاب اسلامی توانست در برابر همه آنها پیروز شد، لذا در برابر فتنه‌ها هم پیروز خواهد شد.

او افزود: متاسفانه جنگ داخلی که در ایران شاهد هستیم از طرف آمریکا مدیریت می‌شود. متأسفانه این طرح در کشور‌های مختلف نمایندگانی دارند. اسرائیل هم در این پروژه شریک است. البته طبیعی است چراکه جمهوری اسلامی ایران سدی در برابر پروژه‌های صهیونیستی است. مقاومتی که در جنوب لبنان تشکیل شده، آینده اسرائیل را به چالش کشیده شده است.

سردار حسن حسن‌زاده ، فرمانده سپاه تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به مرزبندی اعتراضات گفت: در خصوص ناآرامی های اخیر باید ریشه‌ها را بررسی کنیم، البته در ناآرامی‌های اخیر برنامه‌ریزی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته و کنا اینکه خودشان هم اعتراف کردند و گفتند از طرف کردها حمایت می‌شود. معتقدیم با اقداماتی که اغتشاشگران انجام دادند مردم از حق مسلم خود محروم شدند چنانکه در بسیاری از روزها در تهران مردم اعتراضات خود را در مقابل مجلس مطرح می‌کردند و فضا برای بسته بودن اعتراضات مطرح نبود.

او با اشاره به نشانه‌های مرزبندی اعتراضات با اغتشاشات افزود: آتش زدن اموال مردم، آسیب زدن به اموال دولتی و

چادر کشیدن از سر زنان و اقداماتی از این قبیل در زمره برنامه‌های دشمن است .همه می‌دانند در جایی که مردم حرفی دارند با خویشتن داری با آنها برخورد می‌کنیم اما اجازه نمی‌دهیم کسی امنیت تهران و کشور را به خطر بیندازد و نظم و آرامش را بهم بزند.

حسن زاده با اشاره به حمله اخیر سپاه پاسداران به مواضع گروه‌های تروریستی در کردستان تصریح کرد: تاکنون این بخش تبدیل به پایگاهی برای ضدانقلاب شده بود و فعالیت می‌کردند، لذا با حمله سپاه به مواضع تروریست‌ها امکانات و تجهیزات آنها از بین رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!