بگذارید فضای مجازی برای مردم بماند/ مدیریت آقایان چوب و فلک در مدرسه آنلاین است


بگذارید فضای مجازی برای مردم بماند/ مدیریت آقایان چوب و فلک در مدرسه آنلاین است

مدیرعامل هلدینگ صباایده در پاسخ به صحبت‌های ریاست سازمان صدا و سیما واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد شکوری‌مقدم مدیر هلدینگ «صباایده» در واکنش به صحبت‌های اخیر پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا ‌وسیما رشته توییتی را منتشر کرد.

شکوری‌مقدم با انتقاد به صحبت‌های جبلی نوشت: «روش مواجهه آقای جبلی با ‌پلتفرم‌های کاربرمحور، مثل مدیریت مدرسه آنلاین با چوب و فلک است! در همه جای دنیا صاحب حق یک‌ محتوا اجازه ادعا و گزارش به پلتفرم‌های کاربرمحور دارد و اگر پلتفرم بی‌التفات بود، تازه فرایند حقوقی قابل پیگیری است.»

او در ادامه اضافه کرد: «آقایان به خودشان زحمت یک‌ گزارش ساده را نمی‌دهند و فکر می‌کنند ما کارمند مواجب بگیرشان هستیم و باید نیروی انسانی دربست بگذاریم و بجای‌شان گزارش از محتواهای فاخرشان!! در پلتفرم آپارات تهیه کنیم. نه برادر! اینجا فضای مجازی است، صداوسیما نیست که هر چه بخواهید با پول و مالیات مردم و سؤمدیریت‌تان، ماشین خشم و بی اعتمادی بسازید و کسی هم نگوید بالای چشمتان ابروست.»

شکوری‌مقدم در آخر با یادآوری بازپخش محتوای تولیدی تلویزیون هم خاطرنشان کرد: «شما به سازمان مطبوع‌تان برسید که در وضعیت اضمحلال رسانه‌ای و فروپاشی اعتماد قرار دارد، تکرار بازپخش سریال‌هایش ۲ رقمی شده و تبلیغات هر شرکتی را که پخش می‌کند اثر معکوس و منفی می‌گذارد. فضای مجازی را بگذارید برای مردم بماند.» در این حکم، با عدم توجه به کاربر محور بودن آپارات، مسئولیت محتواهای صدا و سیما که توسط کاربران در سایت آپارات بارگذاری شده را متوجه مدیر سایت دانسته‌اند.

بگذارید فضای مجازی برای مردم بماند/ مدیریت آقایان چوب و فلک در مدرسه آنلاین است

۵۷۵۷

کد خبر 1698795

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...