رییس سازمان نظام روانشناسی: حضور بسیج در حل آسیب های اجتماعی یک فرصت ملی است


رییس سازمان نظام روانشناسی: حضور بسیج در حل آسیب های اجتماعی یک فرصت ملی است

به گزارش خبرگزاری شبستان دکتر محمد حاتمی کشور در مراسم افتتاح 110 مرکز مشاوره گفت: حضور بسیج در حل آسیب‌های اجتماعی یک فرصت ملی است و اکنون نیز به عنوان رییس سازمان نظام روانشناسی با حضور رییس سازمان...

رییس سازمان نظام روانشناسی: حضور بسیج در حل آسیب های اجتماعی یک فرصت ملی است
به گزارش خبرگزاری شبستان دکتر محمد حاتمی کشور در مراسم افتتاح 110 مرکز مشاوره گفت: حضور بسیج در حل آسیب‌های اجتماعی یک فرصت ملی است و اکنون نیز به عنوان رییس سازمان نظام روانشناسی با حضور رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور توانستیم آسیب های اجتماعی کرونا را احصا کنیم.

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با تاکید بر مقابله بهنگام در مواجهه با آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: متاسفانه مقابله بهنگام با آسیب‌های اجتماعی چندان رضایت بخش نیست و رهبر انقلاب در این زمینه نگران هستند و همواره تاکید دارند که حوزه آسیب‌های اجتماعی حوزه بسیار حساس است.

وی یادآور شد: به دلیل شرایط کرونا آسیب های اجتماعی افزایش یافته و سازمان بهداشت جهانی نیز اعلام کرده که 10 درصد آسیب های روانی در کشورهای مبتلا به کرونا افزایش یافته است.

وی با اشاره به منویات رهبر انقلاب در حوزه توانمندسازی و حل آسیب‌های اجتماعی گفت: مسایل مربوط به حوزه روانشناسی می تواند با وجود مراکز و دفاتر روانشناسی در سراسر کشور و ارایه خدمات بهنگام به مردم از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

وی با اشاره به حضور 45 هزار عضو جامعه روانشناسی کشور گفت: تفاهم نامه ای برای همکاری در کلانشهرها با بسیج در حوزه آسیب های اجتماعی امضا شده است که بر این اساس اعضای این سازمان در کلانشهرها و دفاتر مشاوره بسیج حضور دارند.

وی افزود: مراجعه به روانشناس فقط به خاطر مشکل نیست بلکه برای زندگی کردن بهتر و یافتن راه حل مناسب است و تمام جمعیت کشور هدف این دفاتر هستند.

وی یادآور شد: موضوع نظارت در ارایه خدمات در این دفاتر بسیار جدی است که البته در این حوزه ما با ضعف مواجه هستیم، به همین دلیل برآیندها و خروجی ها رضایت بخش نیست و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس