حضور بچه های مسجد در کانون «الزهرا (س)» در رزمایش «جهادگران فاطمی»


حضور بچه های مسجد در کانون «الزهرا (س)» در رزمایش «جهادگران فاطمی»

حضوری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» به منظور کمک به اهالی محروم روستاهای جهرم شرکت کردند.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در رزمایش «جهادگران فاطمی 2» به منظور کمک به اهالی محروم روستاهای جهرم شرکت کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: تعداد 10 نفر از بچه های مسجد با شرکت در این رزمایش در ارائه خدمات به محرومان و برنامه های محرومیت زدایی حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: گروه های جهادی در قالب این رزمایش در عرصه های عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، بهداشت و سلامت، کمک های مومنانه و... به مردم روستاهای کم برخوردار بخش های مرکزی، «کردیان» و «سیمکان» خدمات رسانی کردند.

حضوری خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین در قالب رزمایش های کمک مومنانه شامل اهدای بسته های معیشتی،جهیزیه و لوازم خانگی،لوازم التحریر،کیف و کفش ، نذر قربانی و ...توسط رده های بسیج نیز در این ایام صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: شروع رزمایش ناحیه ای و اعزام گروه های جهادی با حضور مسئولین شهرستان، در آستانه هفته بسیج، روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه برگزار شده است.

به گزارش شبستان، پیش از نیز بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در قالب اردوهای جهادی به ساخت منزل مسکونی مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام کرده بودند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی