افزایش 200 هزار تومانی حباب سکه


افزایش 200 هزار تومانی حباب سکه

امروز حباب سکه به یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز‌های قبل، ۲۰۰ هزار تومان بیشتر شده است.

افزایش 200 هزار تومانی حباب سکه

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ثبات نسبی و رو به کاهش نرخ طلا در بازار‌های جهانی اظهار داشت: قیمت هر اونس طلا با افت نسبی به ۱۷۳۷ دلار رسیده است. قیمت هر اونس نقره نیز به ۲۱ دلار و ۱۹ سنت است.

کشتی آرای در ادامه در خصوص آخرین قیمت‌های بازار امروز طلا و سکه اظهار داشت: در معاملات امروز (چهارشنبه دوم آذرماه ۱۴۰۱) با توجه به ثبات نسبی قیمت ارز و قیمت جهانی طلا، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه به قیمت ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان امروز دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۴۹۶ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۶۶۲ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۷۴۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۸۲۸ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۹۹۵ هزار تومان رسید.

کشتی آرای در پایان اظهار داشت: امروز حباب سکه به رقم یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز‌های قبل، ۲۰۰ هزار تومان بیشتر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس