سرمربی روس‌‌از همه چیز تعریف کرد و رفت/ خداحافظی رمانتیک بردیف با تراکتور در آنتالیا


سرمربی روس‌‌از همه چیز تعریف کرد و رفت/ خداحافظی رمانتیک بردیف با تراکتور در آنتالیا

با انتشار یک ویدیوی بامدادی، داستان‌ بردیف و تراکتور رسما تمام شد.

به گزارش “ورزش سه”، قربان بردیف با پذیرش درخواست جدایی اش از تراکتور امروز همراه با تیم به استانبول سفر می کند و بعد از ظهر به روسیه خواهد رفت. جدایی غیرمنتظره او شائبه های زیادی ایجاد کرد اما مربی کهنه کاری روسی‌ در صحبت هایی که بامداد امروز از او منتشر شد، دلیل تصمیمش را چیز دیگر اعلام و تاکید کرد: من با اندوه تراکتور را ترک‌‌ می کنم ولی احساس می کنم که به خاطر وطنم تصمیم درستی می گیرم.
من برای تراکتور خودم آرزو‌ می کنم که در مراحل بعدی موفقیت بهتری کسب کند. من به عشق‌ تراکتور و ایران در آینده به ایران سفر خواهم کرد.

سرمربی روس‌‌از همه چیز تعریف کرد و رفت/ خداحافظی رمانتیک بردیف با تراکتور در آنتالیا

او که کنار بهتاج نشسته و صحبت می کرد، گفت: من یک درخواست همکاری از کشورم روسیه دریافت کردم و نمی توانستم آن را رد کنم. می خواهم به همه هواداران تراکتور اعلام کنم که تمامی درخواست های ما تا امروز توسط مدیریت رعایت شده و مشکلی از این بابت نداشتیم. باشگاه جو مناسبی برای کار کردن داشت. به قدری صمیمی شدیم که می توانم بگویم که یک خانواده‌ شده ایم.

او ادامه داد: از هواداران عذرخواهی می کنم که با این سرعت چنین اتفاقی رخ داد و نتوانستم تا آخر خدمت آنها باشم. هواداران باید این را در نظر بگیرند که موضوع مالی نیست و وقتی پیشنهادی از کشورت دریافت می کنی نمی توانی آن‌ را رد کنی. امیدوارم این را درک‌ کنند و به تصمیم من احترام بگذارند.

سرمربی‌ مستعفی تراکتور با تشکر از مالک باشگاه کفت: آقای زنوزی تمامی امکانات یک باشگاه حرفه ای را در اختیار ما گذاشتند. من دوباره تاکید می کنم که هواداران مطمئن شوند هیچ ناراحتی و کمبودی وجود نداشت. جدایی من هم همیشگی نیست. ما مثل دو تا دوست هستیم که برای مدت کوتاهی ممکن است دور از هم باشند.زنوزی را عاشق فوتبال، هواداران و تراکتور دیدم. همیشه در صحبت ها می دادم که دغدغه او‌گسترش فوتبال پایه بود. رابطه من با زنوزی برادرانه‌ است. به لطف‌او بود که با ایران ‌و مردمش آشنا شدم.

سرمربی روس‌‌از همه چیز تعریف کرد و رفت/ خداحافظی رمانتیک بردیف با تراکتور در آنتالیا

در حالی که باشگاه تراکتور شب گذشته اعلام کرده بود در جلسه روز شنبه در مورد درخواست بردیف تصمیم می گیرد اما با این ویدیو به نظر می رسد که همه چیز تمام شد و هدف باشگاه تبریزی از انتشار این اظهارات مربی روس که تاکید زیادی روی تعامل کاملش باشگاه داشت، این بود تا خود را از هر گونه انتقادی در خصوص جدایی بردیف تبرئه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس